تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 16
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 132782



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
سه شنبه 92 آذر 19 :: 3:5 عصر :: نویسنده : Admin

گردهمایی سالانه ETSI Future Mobile به منظور مشخص شدن قابلیت‌های نسل پنجم شبکه‌های موبایلی و روی کار آمدن نسخه بعدی شبکه‌های کنونی 4G برگزار شد.
 
 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


در چند سال گذشته همواره کلماتی جدید حاصل اتفاقات یا اختراعات جدید به گوش می رسند که قبل از آن نامفهوم بودند به عنوان مثال تبلت وسیله ای که امروزه همه اگر نداشته باشند آنرا کاملا می شناسند و زمانی که شرکت اپل برای اولین بار یک نمونه از آن را رونمایی کرد خیلیها تصور نمی کردند با این سرعت فراگیر شود و حتی آن را وسیله ای نا کارآمد و لوکس توصیف کردند.

Cloud Computing



مشابه همین اتفاق در سطحی بسیار وسیع چند سالی است در خصوص پردازش ابری به گوش می رسد،شاید اولین بار که واژه Cloud Computing را شنیدید شما هم تصور یک پردازنده با معماری جدید داشتید یا شاید منتظر Frame Work جدیدی در برنامه نویسی بودید ...

اما Cloud Computing که در فارسی به صورت تحت الفظی به پردازش ابری ترجمه شده چیست؟
در واقع منظور از بخش اول آن کامپوتینگ یا پردازش همان استفاده روزمره ما از کامپیوترهای PC یا MAC و حتی تلفنهای هوشمند است که به راحتی یک نرم افزار را دانلود یا خریداری میکنیم و بعد آن را نصب میکنیم و ...
در این نوع استفاده از کامپیوتر ها مشکلاتی وجود دارد که باعث ظهور راه حلهایی جدید می شود، برخی از این مشکلات:

پیشنهاد می کنم به ادامه مطلب برویــد



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


 

 

نوکیا هدست‌های بی‌سیم جدید و رنگارنگ BH-121 را معرفی نمود

نوکیا هدست‌های تازه خود را برای تلفن‌های هوشمند معرفی نمود. هدست‌های بی‌سیم نوکیا، طراحی زیبایی داشته و در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند و راه‌های متفاوتی برای اتصال به گجت شما در آستین دارند. 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


 

فوربس: مایکروسافت جایگاه اپل را در سه سال آتی از آن خود خواهد کرد!

افت‌ و‌ خیز در وال‌استریت امری طبیعی است. روزانه میلیون‌ها دلار در اثر سیاست‌های در پیش گرفته شده از سوی کمپانی‌های بزرگ عاید افراد شده یا از دست آن‌ها می‌رود. مطمئنا همه‌ی افراد بر این حقیقت اذعان دارند که اپل با ارزش‌ترین کمپانی فعال در دنیای  فناوری است. از‌این‌رو این کمپانی در وال‌استریت یک کمپانی ارزشمند به شمار می‌رود. اما شاید در سال‌های آتی یا در دهه‌ی پیش‌رو اپل جایگاه خود را از دست دهد. سوال پیش‌رو زمان به‌وقوع پیوستن این اتفاق است که کارشناسان سعی در پیش‌بینی آن دارند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


اگر دیروز 18 آذز به صفحه اصلی گوگل سر بزنید با شکل و شمایل جدید آن که برای گرامی داشت گریس هاپر، ترتیب داده شده است مواجه می‌شوید. او ریاضی‌دان پیشگامی بود که استفاده از زبان‌های برنامه نویسی با کدهای مشابه زبان انگلیسی را رواج داد. او خالق اولین کامپایلر دنیای کامپیوتر است.

تبلیغات متنی •♦



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


 

نمایش محتویات صفحه نمایش ابزارهای اندرویدی با کمک دانگل ChromeCast، از ویژگی‌های احتمالی اندروید 4.4.1

کدهای جدیدی که در رابط کاربری برنامه نویسی اندروید 4.4.1 کیت کت کشف شده است، خبر از قابلیت انتقال یا Mirror تصویر تلفن اندرویدی شما بر روی صفحه نمایش از طریق دانگل ChromeCast را می‌دهد. اما این انتقال تصویر به چه معناست و چه فایده‌هایی دارد، موضوعی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


سه شنبه 92 آذر 19 :: 11:30 صبح :: نویسنده : Admin

ساخت کانکشن Socks5 در اندروید

یکی دیگر از روش های رایج تغییر IP استفاده از پروکسی سرورها است. رایج ترین پروتوکل پروکسی سروها نیز Socks5 می باشد که نحوه اتصال به آن را در ادامه آموزش می دهیم . برای اتصال به پروکسی سرور در اندروید می توانید از نرم افزار ProxyDroid استفاده کنید. برای استفاده از این نرم افزار تلفن یا تبلت اندرویدی شما می بایست Root شده باشد. اگر با مفهوم روت شدن آشنا نیستند، مقالات زومیت را دنبال کنید. ما به زودی طی یک مقاله نحوه روت کردن و مزایای آن را به همراه برخی از نرم افزارهایی که تنها در حالت Root برروی اندروید نصب می شوند، معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار مجانی ProxyDroid را از اندروید مارکت و یا دانلود سنتر زومیت دریافت کنید.

پس از نصب نرم افزار آن را اجرا کنید و سپس اطلاعات زیر را وارد نمایید: (این اطلاعات را می بایست از سرویس دهنده ای که از آن پروکسی را خریداری کرده اید بگیرید)

  • در قسمت Host آدرس سرور پروکسی را وارد کنید.
  • Port: پورت سرور را وارد کنید.
  • Proxy Type: پروتوکل مورد نظر خود را انتخاب کنید معمولا Socks5

سپس صفحه تنظیمات را به سمت پایین اسکرول کنید تا به قسمت Account Information برسید در این قسمت گزینه Enable Authentication را فعال نموده و سپس در قسمت User و Password، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

 

حال به قسمت بالای صفحه آمده و Proxy Switch را فعال کنید کمی صبر کنید اگر گزینه فعال بماند یعنی شما با موفقیت متصل شده اید. با این روش نیز شما می توانید از Android Market استفاده کنید.




موضوع مطلب :


سه شنبه 92 آذر 19 :: 10:39 صبح :: نویسنده : Admin

ریست کارخانه ای دستگاه های آندرویدی

در این پست قصد داریم تا ریست کارخانه ای دستگاه های آندرویدی را به شما آموزش دهیم .

کاربرد ریست کارخانه ای در موقعی است که تبلت یا گوشی اندرویدی شما هنگ کند و یا سرعت خیلی پایینی داشته باشد و یا به دلیلی دستگاه اندرویدی یا تبلت شما روشن نشود یا به اصطلاح بوت نشود خوب اگر دستگاه روشن شود و دسترسی به تنظیمات دستگاه داشته باشید به روش اول و اگر دستگاه بوت نشد و در همان اول روشن شدن بالا نیامد به روش دوم که در ادامه مطلب آموزش داده می شود



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


سه شنبه 92 آذر 19 :: 10:36 صبح :: نویسنده : Admin

 

  • امتیاز نویسنده به این متن

امروز این سوال خیلی هاست که : تبلت بخرم یا موبایل

اولین نکته برای جواب به این سوال این است که تبلت برای وبگردی،شبکه های اجتماعی ،بازی ها و دیگر اپلیکیشن ها پر استفاده دیگر است ولی با بوجود آمدن تبلت هایی که قابلیت نصب سیم کارت و تماس تلفنی را دارند یکی از گزینه ها برای استفاده از آن به عنوان موبایل نیز بر روی کار آمده است آمار نشان می دهد که استفاده از تلفن  یک پنجم نیاز خریداران تبلت را تشکیل می دهد.

حس مشترکی که کاربران در استفاده از تلفن و تبلت تجربه کرده اند سبب شده است تا این دو ابزار به نقاط مشترک بیشتری برسند.در بازار کنونی بزرگترین صفحه نمایش در گوشی ها حدود 6 اینچ و کوچکترین صفحه نمایش در تبلت ها نیز حدود 6 اینچ پس دیگر هر دو بهم نزدیک می شوند شاید برای همین با شد که شرکت بزرگ اپل سایز تلفن های همراه خود را بزرگتر و سایز تبلت تولیدی خود را کوچک کرده است (تولید آیپد مینی).

تبلت بخرم یا موبایل 1



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


سه شنبه 92 آذر 19 :: 10:17 صبح :: نویسنده : Admin

 


چگونگی به روز رسانی iOS – iPad

آموزش به روز رسانی iOS – iPad

برای اینکه همواره از دستگاه های الکترونیکی بهترین بهره وری را داشته باشیم باید همواره تا جایی که امکان دارد دستگاه خود را به روز نگهداری کنیم این کار در زمینه سخت افزاری شاید هزینه بر باشد ولی در زمینه نرم افزاری معمولا خود شرکت های تولید کننده برای شما این امکان را فراهم میسازند.

در این مقاله سعی بر این داریم که روش به روز رسانی دستگاه های لمسی Apple که از سیستم عامل iOS استفاده می کنند مانند :iPad,iPhone,iPod را آموزش دهیم.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


< 1 2 3 4 5 >> >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید