تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 25
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 132791



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
دوشنبه 92 آذر 18 :: 6:51 عصر :: نویسنده : Admin

در حالی که شرکت هایی همانند سونی و مایکروسافت با قیمت های بسیار بالا کنسول های بازی خود را معرفی می کنند ، شرکت هایی هم وجود دارند که محصولاتی ساده با قیمت بسیار پایین را برای کاربران به ارمغان می آورند. یکی از همین کنسول ها Ouya است که توانست موفقیت بسیاری را کسب نماید. اما PlayJam که یک شرکت فعال در زمینه بازی سازی در کشور انگلستان می باشد کنسولی اندرویدی با قیمت 79 دلار عرضه کرده است که بیست دلار با Ouya اختلاف قیمت دارد. نام این کنسول GameStick می باشد و دارای اندازه بسیار کوچک اما امکاناتی متنوع می باشد.

1

در داخل بسته بندی کنسول یک عدد کنترل و آداپتور برای تامین برق دستگاه وجود دارد. در قلب کنسول پردازشگر اصلی و پردازنده گرافیکی دو هسته ای قرار دارد که هر کدام به ترتیب از چیپ های Amlogic 8726-MX و  Mali 400 بهره می گیرند. پردازشگر اصلی در اصل از دو هسته Cortex A9 تشکیل شده که بر روی فرکانس 1?5 تنظیم شده اند. از دیگر ویژگی های این کنسول 1 گیگابایت حافظه رم ، نسخه 4?0 بلوتوث ، پشتیبانی از وای فای سری 802?11b/g/n و 8 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که از طریق کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت قابل ارتقاء است. سیستم عامل آن نیز نسخه لوبیا ژله ای می باشد.

2



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دوشنبه 92 آذر 18 :: 6:48 عصر :: نویسنده : Admin

در اینجا می‌خواهیم به 14 موضوع اساسی که شما باید در مورد Xbox One اطلاع داشته باشید توضیح بدهیم.

aaa



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دوشنبه 92 آذر 18 :: 6:45 عصر :: نویسنده : Admin

هیچ کس خرید و فروش را به اندازه من دوست ندارد، بنابراین هنگامی که خوانندگان نقد و بررسی مقالات از من می‌خواهند که درباره گوشی‌های هوشمند چینی حرف بزنم و آن‌ها را بررسی کنم خودم هم کنجکاو شدم.
من یک کیف دستی تقلبی در محله چینی‌ها در شهر نیویورک خریدم ولی وقتی بحث از وسایل الکترونیکی می‌شود، موضوع بحث فرق می‌کند و شما باید به طور خاصی مراقب باشید که چه می‌خرید.
من می‌توانم راهنمایی‌هایی در زمینه خرید گوشی هوشمند در ایالت متحده یا دیگر کشورها با شما بگوییم تا جنس تقلبی چینی نخرید.
من همین طور در ادامه توضیح خواهم داد که چرا گوشی‌های باز شده در کشور کانادا در ایالت متحده آمریکا کار نمی‌کنند.
به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه از چین:
بهتر است اول ایمیل یکی از خوانندگان نقد و بررسی‌های من را بخوانیم:
مگی عزیز.
وقت این رسیده است که من گوشی HTC Evo قدیمی‌ام را که تحت قرارداد با شرکت Sprint بود را عوض کنم، ولی موضوع این است که قرارداد من با Sprint در حال تمام شدن است و من تصمیم دارم به دنبال شرکت و گوشی دیگری باشم.
به خصوص از زمانی که برنامه پیش پرداخت بعضی از شرکت‌ها مثل : T-Mobile و MetroPCS را دیده‌ام.
من می‌دانم با وجود تمامی این برنامه‌ها و امکانات باز هم یک گوشی با قیمت کامل و بدون تخفیف می‌خرم و از همه مهم‌تر من نمی‌خواهم برای یک گوشی بین 400 تا 700 دلار خرج کنم به نظر من خرج کردن این مقدار پول دیوانگی است.
من تبلیغ برخی از گوشی‌های هوشمند در کشور چین را در اینترنت دیده‌ام، به نظر می‌رسد آن‌ها هیچ تفاوتی با گوشی‌های اصل ندارند.
اما به نظر شما خرید یک گوشی تقلبی از چین خوب است؟
با تشکر.
اگنس.
و این هم جواب ایمیل من به اگنس عزیز:
اگنس عزیز.
شما با توجه به بودجه خود و دیگر شرایط می‌خواهید که از گوشی‌های تقلبی و یا باز شده چینی خریداری کنید.

ش

مطمئناً این قیمت‌ها برای شما عالی است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دوشنبه 92 آذر 18 :: 6:43 عصر :: نویسنده : Admin

ipad-vs-galaxy-tab-3-10-1

همه‌ی ما با جدل سامسونگ و اپل سر تلفن‌های هوشمند آگاه هستیم. این دو شرکت بزرگ در تبلت هم رقیب هم هستند. در این نوشتار به مقایسه‌ی خصوصیات گلکسی تب 3 10?1 اینچی و اپل آی‌پد نسل چهارم خواهیم پرداخت.

ابعاد

ipad-vs-galaxy-tab-3-10-1-4

گلکسی تب 3 10?1 اینچی تنها اندازه‌ی یک تار مو از آی‌پد قد بلندتر است. در عوض حدود 5% عرضش کم‌تر است. در ضمن تبلت ظریف‌تری هم هست، چرا که حدود 15% ضخامت کم‌تری نسبت به رقیب اپلی خود دارد.

وزن

ipad-vs-galaxy-tab-3-10-1-10

در بحث وزن هم به نظر گلکسی پیروز میدان است، چرا که تبلت گلکسی تب 3 10?1 اینچی در این رقابت نیز حدود 22% از آی‌پد نسل چهارم سبک‌تر است.

جنس بدنه

ipad-vs-galaxy-tab-3-10-1-1

دلیل کم وزن بودن گلکسی را باید در جنس بدنه‌ی آن جستجو کرد. گلکسی تب 3 از بدنه‌ی پلاستیکی ساخته شده (و بقیه‌ی وزنش مربوط به باتری آن است) در حالی که آی‌پد از جنس فلز محبوب طراح اپل، آلومینیوم آنودیزه شده ساخته شده‌است.

صفحه نمایش

ipad-vs-galaxy-tab-3-10-1-5

اینجاست که اپل، سامسونگ را قورت می‌دهد! نمایشگر تب 3 در هر اینچ 149 پیکسل را جای می‌دهد که اصلا در رده‌ی نمایشگر رتینای 264 پیکسل در اینچی اپل نیست!

اما صبر کنید. نمایشگر سامسونگ بزرگ‌تر نیست؟ ظاهرا چرا. تب 3 نمایشگر 10?1 اینچی دارد ولی آی‌پد نسل 4 9?7 اینچ است. اما تفاوت چندانی محسوب نمی‌شود. چرا که عملاً اندازه‌ی آی‌پد با فرمت‌ها و ابعاد تصویر هم‌خوانی بیشتری دارد.

پردازنده . . .



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


اینفوگرافیکی جالب که به شما تعداد خط کدهای چندین اپلیکیشن معروف را به شما نشان خواهد داد، که شاید آگاهی از آن برای برنامه نویسان مبتدی و یا گیک‌ها جالب به نظر بیاید.

به عنوان مثال Windows Vista (2007) در 50 میلیون خط نوشته شده، در حالی که در نسخه جدیدتر ویندوز یعنی 7 این خط‌ها به 40 میلیون کاهش پیدا کرده است…

و یا اطلاعات بیشتر دیگری که می‌توانید در زیر ببینید…




موضوع مطلب :


دوشنبه 92 آذر 18 :: 6:35 عصر :: نویسنده : Admin

در دنیای هوشمند امروزی حفاظت از اطلاعات گوشی هوشمند امری مهم است. در این مقاله سعی داریم به بررسی عواملی که به ما کمک می‌کند تا از گوشی هوشمند آندرویدی خود حفاظت کنیم بپردازیم.
گوشی آندرویدی شما فقط قادر به اتصال زندگی شما به این دنیای آنلاین نیست، بلکه همه زندگی شما را در جیب شما قرار می‌دهد. اگرچه دسترسی سریع به تمامی اطلاعات مورد نیاز و همیشه در دسترس یک امتیاز مثبت است ولی شامل نکات منفی نیز می‌شود و این نکات منفی شامل دسترسی سارقان و هکرها به اطلاعات شخصی شما می‌شود و شما در این مورد بی پناه هستید و قادر به دفاع اطلاعات خود در مقابل آن‌ها نیستید ولی می‌توانید با انجام یک سری کار های امنیتی از امنیت برخی از اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید.
قبل از بررسی این نکات امنیتی بهتر است کمی با هکرها آشنا شویم، درست است که این هکر ها بیشتر با سیستم‌های کامپیوتری سر و کار دارند اما فراموش نکنید کسانی که اقدام به هک گوشی‌های هوشمند شما می‌کنند در واقع کسانی هستند که از کامپیوترها خسته شده‌اند و روی به گوشی‌های هوشمند آورده‌اند. بهتر از با لقب‌ها و کارهای این افراد بیشتر آشنا شویم:

ش



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دوشنبه 92 آذر 18 :: 6:27 عصر :: نویسنده : Admin

شاید بتوان گفت که بازار گوشی های همراه کیبرد دار در نسبت با گوشی های دارای تاچ اسکرین روز به روز به افول می انجامد و رفته رفته میل و ذائقه خریداران به سمت گوشی های تاچ اسکرین با شیب تندی زیاد می شود.شاید شما نیز با من موافق باشید ! اما شخصی به نام Ryan Seacrest با این گفته ها اصلا موافق نیست ! Ryan Seacrest شخصی است که به تازگی محصولی جدید برای آیفون طراحی نموده است.Ryan Seacrest معتقد است که هنوز هم مانند وی افرادی هستند که به دنبال صفحه کلید های فیزیکی هستند و صفحه کلید های مجازی آن ها را راضی نمی کند.در همین راستا نیز وی ؛ دست به کار شده است و با طراحی یک کیبرد فیزیکی منحصر به فرد برای آیفون 5s ؛ به کاربران این اسمارت فون این امکان را داده است تا با صفحه کلیدی همانند گوشی های بلک بری عمل تایپ را انجام دهند.نام محصول وی ؛ Typo Keyboard می باشد.

06

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


اوایل امسال، TONE ULTRA جایز? Red Dot Design را برای طراحی ارگونومیک و جاذب? زیبایی از آن خود کرده است.

هدست‌بلوتوث جدید ال‎‌جی با طراحی ارگونومیک و فناوری ANC



ال‌جی الکترونیکس جدیدترین مدل از هدست بلوتوث پرطرفدار ال‌جی، TONE ULTRA (مدل HBS-800) را معرفی کرد.
این مدل از امکانات زیادی برخوردار است و جانشین شایسته‌ای برای LG TONE (HBS-700/730) به شمار می‌رود. از سال 2010، بیش از 2 میلیون دستگاه از این محصول به فروش رسیده و آن را جزو پرفروش‌ترین‌ها کرده است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 92 آذر 17 :: 5:28 عصر :: نویسنده : Admin

USBهای نسل جدید که البته تصویری از آنها منتشر نشده، به اندازه یک میکرو یواس‌بی خواهند بود.

نسل جدید USBهای باریکتر در راه است



متخصصان فناوری کار روی نسل جدید یو.اس.بی‌هایی که دیگر با رابطهای کنونی سازگاری ندارد را آغاز کرده اند تا استفاده از آنها تسهیل شود و امکان تولید دستگاه هایی باریکتر فراهم شود.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شایعات ساخت MaxiPad اپل در سایز 12.9 اینچ قوت گرفته است.

"مکس آیپد" 12.9 اینچی، برادر بزرگتر آیپد ایر؛ آوریل 2014




مکس آیپد در رنج تبلت های آیپد مینی و آیپد ایر جا می گیرد که صفحه نمایشگر 4K از نوع رتینا خواهد داشت.



در واقع اپل قصد دارد دو مدل از مکس آیپد را راهی بازار کند. این اخبار را سایت چینی پد نیوز در اینترنت به نقل از شرکای چینی اپل نقل کرده و اینکه در حال حاضر اپل با کمپانی فاکسکان در حال آزمایش روی 5 طرح اولیه از مکس آی پد هستند که در نهایت دو مدل انتخاب خواهد شد: یک مدل 2K اچ دی و مدل دوم نیز 4K خواهد بود.

(آنچه UHD یا اولترا اچ دی نامیده می شود در واقع دو رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل است که 4K گفته شده و دومی 7680 در 4320 پیکسل بوده که به آن 8K گفته می شود.)



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


< 1 2 3 4 5 >> >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید