تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 132755



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
پنج شنبه 92 شهریور 7 :: 11:17 صبح :: نویسنده : Admin

 

اطلاعات تماس 6 میلیون کاربر فیس بوک به دلیل مشکل امنیتی، در اختیار دیگران قرار گرفت

فیس بوک اعلام کرد که اطلاعات تماس شامل شماره تلفن و آدرس ایمیل حدود 6 میلیون نفر از کاربران این شبکه اجتماعی برای دیگران به اشتراک گذاشته شده است. فیس بوک روز جمعه اعلام کرد که متوجه مشکل امنیتی در ابزار «دانلود اطلاعات شما» شده که موجب این مشکل شده است.

ادامه دارد ...



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


گلکسی اس 3

صفحه قفل گوشی قرار است مانع دسترسی دیگران به اطلاعات مهم و ارزشمند شخصی یا کاری شما شود، اما به نظر می‌رسد که قفل گوشی‌های هوشمند همیشه آن‌طور که باید و شاید ایمن عمل نمی‌کنند و چندی پیش شاهد باگی در سیستم‌عامل iOS و دور زدن صفحه قفل گوشی بودیم و حالا نمونه مشابه‌ای در رابط کاربری تاچ‌ویز گلکسی اس 3 گزارش شده است که توسط آن کلیه اطلاعات شخصی کاربر در دسترس قرار می‌گیرد.

این حفره امنیتی در جدیدترین نسخه اندروید ارائه شده برای گلکسی اس 3 یعنی نسخه 4.1.1 وجود دارد. برای این کار نیز تنها کافی است، دکمه تماس اضطراری یا Emergency Call را فشار داده و سپس Emergency Contacts را انتخاب کنید. پس از آن دکمه فیزیکی Home را فشار داده و بلافاصله دکمه پاور را بزنید. تمام! به این ترتیب صفحه قفل گوشی ناپدید می‌شود و به تمام امکانات گلکسی اس 3 دسترسی خواهید داشت.  

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 92 شهریور 7 :: 11:8 صبح :: نویسنده : Admin

جهان از نگاه خودروی هوشمند گوگل

خودروی مشهور گوگل همزمان با حرکت در خیابان‌ها و جاده‌ها به جمع‌آوری اطلاعات از محیط پیرامون خود نیز می‌پردازد. به گفته «بیل گروس»، مدیر عامل موسسه Idealab، این خودرو در هر ثانیه بیش از 750 مگابایت اطلاعات جمع‌آوری می‌کند. وی می‌گوید خودروی گوگل هر آن‌چه را که می‌بیند، ثبت می‌کند. در ادامه می‌توانید تصویری از جهان بینی این خودرو را ملاحظه نمایید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


پنج شنبه 92 شهریور 7 :: 11:7 صبح :: نویسنده : Admin

پشت پرده‌ی بزرگ‌ترین حمله‌ی اینترنتی تاریخ

حمله‌ی اینترنتی که تنها یک شرکت را هدف قرار داده بود به یکی از بزرگ‌ترین حملات اینترنتی از نوع DDoS تاریخ اینترنت بدل شد. این حمله که اخیراً به ساختارهای فیزیکی و سخت‌افزاری اینترنت آسیب رسانده موجب شده تا سرعت ارتباطات اینترنتی در قاره‌ی اروپا کند شود. بیایید به پشت پرده‌ی این حمله اینترنتی نگاهی بیاندازیم.

ادامه مطلب >

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


پنج شنبه 92 شهریور 7 :: 11:2 صبح :: نویسنده : Admin
 
هر ثانیه در اینترنت، چه اتفاقاتی رخ می‌دهند؟

هر ثانیه که می‌گذرد، تعداد شگفت‌انگیزی از فعل و انفعالات در شبکه جهانی اینترنت رخ می‌دهند. وب‌سایت One Second On The Internet، یک مرجع معتبر برای بررسی لحظه به لحظه کارهایی است که در اینترنت به انجام می‌رسند. از تعداد تماس‌های اسکایپ در هر ثانیه گرفته تا عکس‌های آپلود شده در سرویس آنلاین اینستاگرام.

برای مشاهده اطلاعات هر کدام از بخش‌های موجود در این وب‌سایت، کافیست در صفحه اول، اسکرول کرده و به سمت پایین حرکت کنید و از مشاهده اطلاعات بی نظیر آن شگفت زده شوید.

از زمانی که وارد این وب‌سایت می‌شوید، می‌توانید اطلاعاتی نظیر تعداد ایمیل‌های ارسال شده، تعداد جستجوهای صورت گرفته در گوگل، تعداد ویدیوهای مشاهده شده در یوتیوب را مشاهده نمایید.

به شما دوستان خوب پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده از این وب‌سایت بازدید کنید.




موضوع مطلب :


چهارشنبه 92 شهریور 6 :: 5:45 عصر :: نویسنده : Admin
یکشنبه 92 شهریور 3 :: 6:56 عصر :: نویسنده : Admin
مخفی کردن فایل‌ها درون تصاویر

شاید شما هم فایل‌های مهمی داشته باشید که بخواهید آن‌ها را از دسترس دیگران مخفی کنید. ممکن است برای این کار فایل‌های خود را در فولدرهای تو در تو مخفی کنید و یا اینکه به کمک نرم‌افزارهای امنیتی از آن‌ها محافظت کنید. در قسمت از سری «کوتاه اما کاربردی» قصد داریم ترفند جدیدی را برای این‌کار به شما معرفی کنیم. در ادامه با  منو آی تی همراه باشید.

به کمک این ترفند، فایل‌های خود را درون تصاویر مخفی می‌کنید. به این ترتیب با کلیک بر روی تصویر، عکس معمولی نمایش داده می‌شود و اگر بخواهید فایل‌های ضمیمه عکس را ببینید باید از روش دیگری استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


Photo Search Engine's
Photo Search Engine"s

یکی از مهم‌ترین وظایف ما در این وبلاگ ، یافتن تصاویری مرتبط و متناسب با مقالاتی است که روزانه منتشر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرند. طبیعتاً این وبلاگ  نمی‌تواند  عکاسی حرفه‌ای را استخدام کند تا به اقصی نقاط دنیا سفر کرده و تصاویر مورد نیاز ما را تهیه کنند؛ کاری که روزانه بیش از 5000 عکاس حرفه‌ای در سرتاسر دنیا و بطور جدی دنبال می‌نمایند. ما نیز باید برای پیدا کردن تصاویر ناب و مورد نیازمان از موتورهای جستجوی تصاویر کمک بگیریم.        

   در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین موتورهای جستجو برای یافتن تصاویر آشنا کنیم.


بعضی از ما، هنگام بیرون رفتن از خانه، دوربین خود را نیز به همراه می‌بریم تا اگر به سوژه جالبی برخوردیم، از آن چند عکس تهیه کنیم. با این حال دراغلب موارد ما نیاز داریم که تصاویر مورد نظرمان را با جستجو در اقیانوس تصاویر موجود در وب تأمین نماییم. با این تفاسیر، یک موتور جستجوی تصاویر حرفه‌‌ای، می‌تواند برای افرادی با مشاغلی مشابه ما، بسیار مفید و کاربردی باشد. در این مطلب ما شما را با 6 مورد از بهترین موتورهای جستجوی عکس، که می‌توانند به شما کمک شایان توجهی نمایند، آشنا خواهیم کرد. با ادامه مطلب، همراه مــا باشید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 92 شهریور 3 :: 6:54 عصر :: نویسنده : Admin
یافتن شماره‌سریال نرم‌افزار‌ها به کمک گوگل

اغلب نرم‌افزارهایی که از وب‌سایت‌ها یا به کمک تورنت دانلود می‌شوند، نیازمند شماره‌سریال (Serial Number) هستند. گاهی اوقات، یافتن شماره‌سریال برای نرم افزار‌ها بسیار مشکل و وقت‌گیر است. در این قسمت از سری «کوتاه اما کاربردی» با ترفندی فوق‌العاده در گوگل آشنا می‌شویم که به شما امکان می‌دهد، شماره‌سریال هر نرم‌افزاری را پیدا کنید. در ادامه با همراه باشید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


1 2 >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید