تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 44
  • بازدید دیروز: 38
  • کل بازدیدها: 133038



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
سه شنبه 92 آذر 19 :: 11:30 صبح :: نویسنده : Admin

ساخت کانکشن Socks5 در اندروید

یکی دیگر از روش های رایج تغییر IP استفاده از پروکسی سرورها است. رایج ترین پروتوکل پروکسی سروها نیز Socks5 می باشد که نحوه اتصال به آن را در ادامه آموزش می دهیم . برای اتصال به پروکسی سرور در اندروید می توانید از نرم افزار ProxyDroid استفاده کنید. برای استفاده از این نرم افزار تلفن یا تبلت اندرویدی شما می بایست Root شده باشد. اگر با مفهوم روت شدن آشنا نیستند، مقالات زومیت را دنبال کنید. ما به زودی طی یک مقاله نحوه روت کردن و مزایای آن را به همراه برخی از نرم افزارهایی که تنها در حالت Root برروی اندروید نصب می شوند، معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار مجانی ProxyDroid را از اندروید مارکت و یا دانلود سنتر زومیت دریافت کنید.

پس از نصب نرم افزار آن را اجرا کنید و سپس اطلاعات زیر را وارد نمایید: (این اطلاعات را می بایست از سرویس دهنده ای که از آن پروکسی را خریداری کرده اید بگیرید)

  • در قسمت Host آدرس سرور پروکسی را وارد کنید.
  • Port: پورت سرور را وارد کنید.
  • Proxy Type: پروتوکل مورد نظر خود را انتخاب کنید معمولا Socks5

سپس صفحه تنظیمات را به سمت پایین اسکرول کنید تا به قسمت Account Information برسید در این قسمت گزینه Enable Authentication را فعال نموده و سپس در قسمت User و Password، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

 

حال به قسمت بالای صفحه آمده و Proxy Switch را فعال کنید کمی صبر کنید اگر گزینه فعال بماند یعنی شما با موفقیت متصل شده اید. با این روش نیز شما می توانید از Android Market استفاده کنید.




موضوع مطلب :



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید