تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 47
  • کل بازدیدها: 133053



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
سه شنبه 92 آذر 19 :: 10:39 صبح :: نویسنده : Admin

ریست کارخانه ای دستگاه های آندرویدی

در این پست قصد داریم تا ریست کارخانه ای دستگاه های آندرویدی را به شما آموزش دهیم .

کاربرد ریست کارخانه ای در موقعی است که تبلت یا گوشی اندرویدی شما هنگ کند و یا سرعت خیلی پایینی داشته باشد و یا به دلیلی دستگاه اندرویدی یا تبلت شما روشن نشود یا به اصطلاح بوت نشود خوب اگر دستگاه روشن شود و دسترسی به تنظیمات دستگاه داشته باشید به روش اول و اگر دستگاه بوت نشد و در همان اول روشن شدن بالا نیامد به روش دوم که در ادامه مطلب آموزش داده می شود

روش اول:در این حالت کار شما خیلی راحت است و نیاز به انجام تغییرات زیادی نخواهید داشت . برای ریست کارخانه ای دستگاه باید ابتدا به بخش Settings بروید .

ریست کارخانه ای دستگاه های آندرویدی

در این صفحه وارد بخش Backup & reset شده و گزینه Factory data reset را انتخاب نمایید .

Factory data reset
مراحل را انجام دهید تا تنظیمات به حالت پیشفرض کارخانه بازگردد .

روش دوم – دستگاه بوت نمی شود : در این حالت باید مراحل بیشتری را نسبت به حالت قبلی طی کنید . اما تقریبا ساده است . مراحل را با هم طی خواهیم کرد .

 ابتدا دستگاه را کاملا خاموش کنید .

 حالا باید وارد محیط Recovery mode شوید . البته دسترسی به این محیط در دستگاه های مختلف کمی متفاوت است . در ادامه به چند مورد از این دستگاه ها و روش دسترسی به محیط recovery mode آنها اشاره خواهیم کرد .

 Nexus 7 : کلید پاور و کلیدهای کم و زیاد کردن صدا را با هم فشار داده و نگه دارید .

Samsung Galaxy S3 : دکمه های Home ، پاور و زیاد کردن صدا را با هم فشار داده و نگه دارید .

 Motorola Droid X : دکمه های Home و پاور را فشار داده و نگه دارید .

 سایر دستگاه هایی که دکمه دوربین دارند : دکمه دوربین و زیاد کردن صدا را با هم فشار داده و نگه دارید .

دستگاه های دیگر نیز مشابه همین موارد می باشند . مثلا در نکسوس 4 با فشار دادن دکمه های پاور و کم و زیاد کردن صدا می توانید به محیط recovery mode دسترسی حاصل کنید . در صورتی که نام دستگاه شما در لیست بالا نیست و با هیچکدام از روش های بالا نیز نمی توانید به محیط Recovery mode دسترسی پیدا کنید ، کافیست از گوگل کمک بگیرید . به این شکل که ابتدا نام دستگاه را تایپ کرده و سپس کلمه recovery mode را در مقابل آن بنویسید . مثل : Samsung galaxy mini 2 recovery mode . سپس در قسمت نتایج دنبال راهنمای مربوط به دستگاه تان بگردید . در صورتی که نتوانستید اطلاعاتی به دست بیاورید ، بهتر است سوال خود را در فروم های مربوط به موبایل و تبلت بپرسید .

 هنگامی که دستگاه روش شد ، همه کلیدها را رها کنید . سپس تصویری مشابه عکس زیر را در صفحه نمایش دستگاه تان مشاهده خواهید کرد

recovery mode

recovery mode

می توانید با استفاده از دکمه های کم و زیاد کردن صدا بین منوها حرکت کنید . اکنون با استفاده از این دکمه ها روی آیتم wipe data / factory reset بروید و به منظور فعال کردن آن دکمه پاور را فشار دهید .

سپس گزینه Yes – delete all user data را انتخاب کنید . دستگاه شما به تنظیمات کارخانه بازگردانی خواهد شد و همه اطلاعات شما نیز از روی آن پاکسازی می شوند .

وبعد از آن با انتخاب گزینه reboot system now  دستگاه خود را راه اندازی کنید.




موضوع مطلب :



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید