تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 37
  • بازدید دیروز: 38
  • کل بازدیدها: 133031



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
سه شنبه 92 آذر 19 :: 10:36 صبح :: نویسنده : Admin

 

  • امتیاز نویسنده به این متن

امروز این سوال خیلی هاست که : تبلت بخرم یا موبایل

اولین نکته برای جواب به این سوال این است که تبلت برای وبگردی،شبکه های اجتماعی ،بازی ها و دیگر اپلیکیشن ها پر استفاده دیگر است ولی با بوجود آمدن تبلت هایی که قابلیت نصب سیم کارت و تماس تلفنی را دارند یکی از گزینه ها برای استفاده از آن به عنوان موبایل نیز بر روی کار آمده است آمار نشان می دهد که استفاده از تلفن  یک پنجم نیاز خریداران تبلت را تشکیل می دهد.

حس مشترکی که کاربران در استفاده از تلفن و تبلت تجربه کرده اند سبب شده است تا این دو ابزار به نقاط مشترک بیشتری برسند.در بازار کنونی بزرگترین صفحه نمایش در گوشی ها حدود 6 اینچ و کوچکترین صفحه نمایش در تبلت ها نیز حدود 6 اینچ پس دیگر هر دو بهم نزدیک می شوند شاید برای همین با شد که شرکت بزرگ اپل سایز تلفن های همراه خود را بزرگتر و سایز تبلت تولیدی خود را کوچک کرده است (تولید آیپد مینی).

تبلت بخرم یا موبایل 1

اما  موبایل ها به نصبت تبلت ها باید قابل حمل تر باشند البته این مورد نیز دارای اهمیت است که مطلب شاید امری سلیقه ای نیز باشد ولی موبایل ها به دلیل کوچکتر بودن در نگهداری شارژ نیز نصبت به تبلت ها بهتر عمل می کنند (البته چه موبایل و چه تبلتی)

در مکالمات طولانی مدت و نگهداری نیز موبایل راحت تر است . یک موبایل خوب با سایز استاندارد 5 اینچ است که داخل جیب و کیف قرار می گیرد ولی یک تبلت استادارد 7 اینچی شاید نه ، تبلت 10 اینچی که…

وبگردی ،تماشای فیلم،بازی کردن در تبلت با داشتن صفحه بزرگ7 اینچ و 10 اینچ بسیار لذت بخش است ولی در موبایل شاید تنوان مطالب را خوب دیدو شاید پر درد سر هم باشد.

البته شرکت ها برای هر کدام از این ها تدابیری اندیشیده اند و هر روز نیز بر نو آوری خود در این زمینه اضافه می کنند تا بتوانند سهم بهتری از بازار را در اختیار بگیرند .

هنگام خرید تبلت به عنوان موبایل توجه داشته باشید که تبلت شما قابلیت نصب سیم کارت ، مکالمه تلفنی و بلندگوی مکالمه را داشته باشد.

ولی در کل اگر قصد استفاده از تبلت به عنوان موبایل را دارید به شما توصیه می شود که برای راحتتر بودن و دلایل دیگرحتماً باید به فکر استفاده از هندزفری باشید.




موضوع مطلب :



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید