تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 132580



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
پنج شنبه 92 آذر 21 :: 4:53 عصر :: نویسنده : Admin
Cut The Rope 2 بصورت انحصاری برای iOS عرضه می‌شود‎

دیروز کمپانی روسی ZeptoLab اعلام کرد که بازی پرطرفدار Cut the Rope 2 در 28 آذرماه سال جاری برای ابزارهای اپلی منتشر خواهد شد. متاسفانه از بین تمامی علاقمندان این بازی، تنها کاربران ابزار‌های اپلی قادر به استفاده از نسخه ی جدید این بازی خواهند بود، چراکه این بازی فعلا برای اندروید و ویندوز فون عرضه نخواهد شد.

این بازی نسبت به نسخه‌ی قبلی خود کمی سخت‌تر شده است، اما بازهم یک بازی مناسب برای کودکان خواهد بود. داستان آن همچون نسخه‌ی پیشین دور کردن آبنبات از عنکبوت‌ها بوده و علاوه بر موارد موجود در نسخه‌ی اول، مخلوقات جدید نیز به این بازی اضافه خواهند شد که برخی جهت یاری به شما و برخی دیگر برای ممانعت از رساندن آبنبات عمل خواهند کرد. در نسخه‌ی جدید بازی پنج شخصیت جدید و همچنین پنج محیط بازی جدید اضافه شده است.
به ادامه مطلب بروید >>>


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


پنج شنبه 92 آذر 21 :: 4:47 عصر :: نویسنده : Admin

Valkyrie

NASA ربات ابرقهرمان خود که قرار است  برای نجات جان انسان‌ها در موقعیت‌های خطرناک مورد استفاده قرار گیرد را معرفی نمود. برای آشنایی بیشتر با این قهرمان سازمان هوا و فضای آمریکا که قرار است به زودی در مسابقات رباتیک DARPA به رقابت با دیگر ربات‌ها بپردازد، منو آی تی همراه باشید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


بهترین شرکت‌های حوزه فناوری برای کار کردن کدامند: توییتر رتبه نخست، گوگل رتبه 6 و اپل در جایگاه 35

Glassdoor، یک وب‌سایت فعال در حوزه‌ی مشاغل است که سالیانه لیستی از بهترین مشاغل و همچنان برترین محیط‌های کار را مورد ارزیابی قرار داده و اسامی برترین کمپانی‌ها را که شرایط خوبی برای کارکنان خود ایجاد می‌کنند، منتشر می‌سازد. از‌این‌رو این وب‌سایت لیستی از کمپانی‌هایی را منتشر نموده که دارای بهترین محیط‌ و شرایط برای کار کردن هستند. توییتر با قرارگرفتن در رتبه‌ی نخست فعال در حوزه‌ی فناوری، لقب بهترین کمپانی فناوری جهان را برای کار کردن به خود اختصاص داده است.

لطفا برای مشاهده ی کل آمار به ادامه مطلب بروید >>>



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


 

با استفاده از Andorid Device Manager، دستگاه اندرویدی گمشده خود را پیدا کنید

اگر به خاطر داشته باشید هفته گذشته در منو آی تی که گوگل قصد دارد با عرضه اپلیکیشن Android Device Manager، به کاربرانی که از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنند، کمک کند تا دستگاه خود را که گم شده و یا به سرقت رفته است را پیدا کنند و یا از راه دور اقدام به پاک کردن اطلاعات موجود بر روی گوشی نمایند. حال این اپلیکیشن در دسترسی کاربران سراسر جهان می‌باشد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی یا تبلت اندرویدی خود را گم کرده باشید و بخواهید آن‌را پیدا کنید. ممکن است آن‌را در منزل گم کرده باشید، بنابراین کافیست کاری کنید تا دستگاه شروع به زنگ زدن کند. ممکن است دستگاه شما مورد سرقت واقع شده باشد، این اپلیکیشن آخرین مکانی که دستگاه شما رویت شده است را به شما نشان می‌دهد؛ همچنین این امکان وجود دارد تا بتوانید از راه دور اقدام به پاک کردن اطلاعات موجود بر روی گوشی یا تبلت خود نمایید.

این ویژگی شبیه به قابلیت اپلیکیشن‌هایی مانند Lookup و Find My Mobile کمپانی سامسونگ در دستگاه‌های اندرویدی است.

در ادامه قصد داریم نحوه تنظیم و استفاده از این اپلیکیشن را به شما آموزش دهیم.


لطفا به ادامه مطلب بروید >>>


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


گوگل نسخه جدید اپلیکیشن Android Device Manager را منتشر کرد تا کاربران از طریق وب، تلفن گم شده خود را بیابند

همیشه نگران این هستید که اگر تلفن‌تان گم یا دزدیده شود، چه کار باید بکنید؟ گوگل نسخه جدید نرم افزار Android Device Manager را منتشر نموده که علاوه بر ردیابی از طریق وب، امکانات متنوع دیگری مانند تغییر رمز ورود تلفن یا پاک کردن کلیه اطلاعات موجود در تلفن از راه دور را میسر می‌کند.

اگر یک ابزار اندرویدی در اختیار دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم همین حالا نسبت به نصب و اجرای نرم افزار Android Device Manager اقدام کنید. این نرم افزار توسط خود گوگل تولید و پشتیبانی می‌شود و پس از نصب شما را قادر می‌سازد تا از طریق اکانت گوگل خود و بدون نیاز به دسترسی فیزیکی به تلفن، به آن متصل شده و ضمن موقعیت یابی دقیق آن نسبت به حذف اطلاعات موجود در درون گوشی یا حتی تغییر رمز ورود آن اقدام کنید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


گوگل اپلیکیشن‌های کروم را برای سیستم عامل مک عرضه نمود

بالاخره گوگل، وعده خود در رابطه با عرضه اپلیکیشن‌های کروم برای کاربران مک را عملی نمود تا بدین ترتیب اپلی‌ها نیز بتوانند از نرم‌افزارهایی که در ابتدا برای کاربران کروم بوک و ویندوز عرضه شده بود، بهره‌مند شوند.

قبل از توضیح بیشتر، اگر نمی‌دانید اپلیکیشن‌های کروم  چیست، با توضیح کوتاه ما همراه باشید. این اپلیکیشن‌ها که جدای از مرورگر کروم قرار می‌گیرند، مجموعه‌ای از سرویس‌ها و نرم‌افزارهای گوگل را به صورت یک اپلیکیشن با  قابلیت همسان سازی و به منظور دسترسی ساده‌تر ارائه می‌کنند.

لطفا به ادامه مطلب بروید >>>



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


پنج شنبه 92 آذر 21 :: 4:15 عصر :: نویسنده : Admin

اگر به دنبال آن هستید که خلاقیت بیشتری در عکسبرداری با دوربین آیفون‌تان به خرج دهید، استفاده از اپلیکیشن رایگان Seene راه حلی است که شما را در رسیدن به این مقصود یاری می‌کند. این اپلیکیشن برای ایجاد عکس‌های سه بعدی از طریق دوربین آیفون‌ به شما کمک می‌کند. فرایند استفاده از آن نیز بسیار ساده است و تنها چیزی که نیاز دارید جسمی است که ثابت باقی بماند. با ما همراه باشید تا توضیح بیشتری در رابطه با این اپلیکیشن به شما ارائه دهیم.


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


برنامه‌نویس بی‌خانمان نیویورکی اولین اپلیکیشن خود برای اندروید و iOS را منتشر کرد


مهرماه گذشته خبری در مورد یک مرد بی‌خانمان با نام لئوگرند منتشر شد که با پیشنهاد یک برنامه‌نویس با نام پاتریک‌مک‌کنلوگ، مبنی بر شرکت در 16 جلسه کلاس برنامه‌نویسی به‌جای دریافت 100 دلار کمک مالی موافقت کرده بود. شاید در سال‌های آتی وی تبدیل به یکی از نام آشناترین توسعه دهندگان اپلیکیشن برای انوع پلتفرم‌های تلفن‌های هوشمند شود.

لطفا به ادامه مطلب بروید >>>


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


پنج شنبه 92 آذر 21 :: 3:29 عصر :: نویسنده : Admin
آیا SM-W750V پرچمدار سامسونگ در پلتفرم ویندوزفون است؟

تجارت تلفن‌های همراه سامسونگ وابستگی شدید به اندروید دارد، کمپانی کره‌ای نیز با درک این موضوع علاوه بر حمایت از توسعه‌ی سیستم‌عامل تایزن، درصدد گسترش فعالیت‌های خود در سایر پلتفرم‌های موجود در بازار است که ویندوز فون، یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. با توجه به پشتیباتی از آخرین سخت‌افزارهای موجود در بازار در جدیدترین بسته‌ی بروزرسانی ویندوز، سامسونگ قصد دارد تا پرچمدار جدیدی را با سیستم عامل ویندوز فون روانه بازار کند.

لطفا به ادامه مطلــب بروید >>>



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


پنج شنبه 92 آذر 21 :: 3:24 عصر :: نویسنده : Admin

هدف مایکروسافت در ویندوز 8.2 جلب نظر کاربران PC است

اواخر آبان‌ماه خبری در مورد انتشار ویندوز 8.2  منتشر شد. امروز نیز اطلاعات جدیدی در باره نسخه بعدی سیستم عامل مایکروسافت بدست آمده که نشان می‌دهد، این کمپانی قصد دارد تا کلید استارت را دوباره با ویژگی‌های سنتی آن،  به ویندوز 8.2 بازگرداند.

این تغییر برای جلب رضایت کاربرانی است که با حذف این کلید از  ویندوز با آن احساس غربت کرده و انتقاداتی را به مایکروسافت وارد نمودند. پل‌ثورات از Windows IT Pro مقاله‌ای را به رشته‌ی تحریر در آورده است که در آن به بررسی جزئیات بیشتری از ویندوز 8.2 و تغییرات اعمال شده در آن پرداخته است.

لطفا به ادامه مطلب بروید >>>



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


1 2 3 4 5 >> >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید