تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 132723



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز

اگر می خواهید فلش سوخته خود را بازیابی کنید و یا اطلاعات از دست رفته آن را دوباره بدست بیاورید؛ این مجموعه نرم افزار به داد شما می رسد. البته 12 کار دیگر هم توسط این نرم افزار برای رفع مشکلات فلش مموری ها انجام می شود.

 

مجموعه ای از نرم افزارها برای نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز XP، 2000، Vista، 7 است. این مجموعه شامل ابزارهای مرمت و احیای مستقیم از درایو USB و همچنین تشخیص، فرمت کردن، بازگرداندن فلش (درایوهای فلش) و اطلاعاتی در مورد تاریخ آن ها است.

نرم افزارهای موجود در Multi Flash Kit:

JetFlash Online Recovery (تعمیر و بازیابی فلش های سوخته): نرم افزار JetFlash Online Recovery مخصوص تعمیر و بازیابی فلش های سوخته است. در این نرم افزار 90 درصد احتمال بازیابی فلش معیوب وجود دارد. عملیات بازیابی به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت صورت می گیرد. کار با این نرم افزار بسیار آسان است کافیست که فلش مموری سوخته را به پورت یو اس بی رایانه وصل کنید و سپس به اینترنت متصل شوید در این هنگام با اجرای نرم افزار خواهید دید که عملیات بازیابی و تعمیر فلش در حال انجام است.

HP USB Disk Storage Format Tool: ابزاری برای فرمت کردن فلش مموری ها و ایجاد بوتیبل دیسک از فلش ها

JetFlash Recovery Tool (بازیابی فلش مموری ها): اگر فلش مموری شما دچار اشکال شد و پیغام خطا داد و نتوانستید فایلی بر روی آن و یا روی سیستم خود کپی کنید این برنامه فلش شما را نجات خواهد داد و کافییست روی Start کلیک کنید.

D-Soft Flash Doctor: یک برنامه منحصرد به فرد برای بازیابی و زنده کردن فلش مموری های خراب شده

Panda USB Vaccine:
یک برنامه رایگان برای محافظت از فلش مموری ها در برابر تمام ویروس ها و برنامه های مخرب

My Disk Test: برنامه ای برای تست و برسی فلش ممورهای ها SD Card / CF memory cards

Check Flash: برای تست سرعت خواند و نوشتن روی فلش مموری ها و مدیریت و بازیابی پارتشین ها و عکس ها

Chip Genius:
برنامه برای برسی و بازیابی چیپ فلش مموری ها

Flashnul GUI: برنامه ای برای شناسایی و رفع ارور فلش مموری ها

Flash Memory Toolkit:
برنامه ویژه ای برای تعمیر، نگهداری، تست و بازیابی اطلاعات از دست رفته و پشتیبان گیری از درایو فلش

HDD Low Level Format Tool: فرمت کردن اطلاعات فلش مموری بدون امکان بازیابی مجدد

SanDisk RescuePro Deluxe: برنامه ای برای بازیابی اطلاعات از تمام کارت ها دیجیتال مانند MMC, Memory Stick, Microdrive, SD, xD C
ards, PCMCIA, VideoCD, DVD و …

HD Tune Pro: نشان دهنده اطلاعات دقیق مانند دمای فلش مموری ها

Komplekt MultiBoot USB: ایجاد بوتیبل دیسک از فلش ها

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 91 بهمن 28 :: 8:21 عصر :: نویسنده : Admin
فایروال یا همان دیواره آتش برای جلوگیری از نفوذ به سیستم طراحی شده است و عملکرد تمام نرم‌افزارهایی که با شبکه؛ یعنی اینترنت در ارتباط هستند را زیر نظر می‌گیرد.

آپدیت کردن باعث می‌شود خطاهایی که وجود دارد برطرف شود و اگر خطایی برای نفوذ و هک شدن شخص در سیستم عامل موجود است، با آپدیت شدن برطرف شود.

"کامران کاظمی" کارشناس نرم‌افزار با بیان این مطلب اظهار داشت: «هک شدن از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مهم اکثر کاربران رایانه است، به طوری که متخصصان رایانه برای جلوگیری از وقوع این مشکل راهکارهای مختلفی را پیشنهاد کرده‌اند.»

وی تصریح کرد: «استفاده از آنتی‌ویروس همراه با آپدیت کردن آن در مدت‌های معلوم یکی از روش‌های پیشنهادی است، چرا که آپدیت باعث می‌شود لیست ویروس‌های جدیدی که به تازگی منتشر شده است به آنتی‌ویروس شما اضافه شود تا آنتی‌ویروس کاربر بتواند آن ویروس‌های جدید را شناسایی کند.»

کاظمی ابراز کرد: «فعال بودن فایروال از اهمیت ویژه‌ای در این زمینه برخوردار است و باید گفت که فایروال یا همان دیواره آتش برای جلوگیری از نفوذ به سیستم طراحی شده است و عملکرد تمام نرم‌افزارهایی که با شبکه؛ یعنی اینترنت در ارتباط هستند را زیر نظر می‌گیرد و اگر عملکردی مشکوک باشد آن را در لیست قفل شده‌ها قرار می‌دهد و جلوی ادامه فعالیت آن را می‌گیرد.»

این کارشناس نرم‌افزار ادامه داد: «دانلود فایل‌ها از سایت‌های معتبر نکته دیگری است که کاربران عادی باید به آن توجه کنند و سعی شود هر فایلی از سایت سازنده؛ یعنی کمپانی خود آن محصول دریافت شود و اگر این چنین نبود فایل را مورد بررسی قرار دهند.»

استفاده از VPN نکته دیگری بود که کاظمی به آن اشاره کرد و افزود: «برعکس تصور اکثریت افراد که VPN را صرفاً مسبب ایجاد امنیت می‌دانند باید گفت که روش‌های جدیدی در زمینه هکینگ وجود دارد که هکر با دادن VPN به اشخاص به سیستم آن‌ها نفوذ می‌کنند.»

****

البته این هم باید اضافه کنم که زمانی که شما از VPN استفاده می کنید ، خیالتان راحـــت نباشد که چون به یک سرور خارج از کشور وصل شده اید دیگــر کسی نمی تواند رد شما را بگیرد و یــا شما حتی اگر از نرم افزارهایی استفاده  کنید که آدرس IP شما را عوض  کند بــاز رد شما را می گیرند ( البته قابل ذکر است که این نرم افزار ها باعث بیشتر شدن امنیت شما در جستجو در فضای مجازی می شود )  یــادتان باشد شما قبل از اینکه به سرور خارج از کشور وصل شوید ، به ISP شرکتی که به شما خدمات اینترنت داده است وصل شده اید .

اگر کار سیاسی انجام دهید در اینترنت به سایت های سیاسی بروید و... زمانی که خلافـــتون سنگین باشه ، برادران جلو درب منزل منتظر شما هستند

اگر سنگین نباشه شما را با یک پیامک هوشیار می کنند که حــواســشان جمع است .




موضوع مطلب :


شنبه 91 بهمن 28 :: 7:58 عصر :: نویسنده : Admin
این آسیب‌پذیری روز صفر از ادوبی فلش پلیر برای دور زدن سیستم حفاظتی "طرح بندی تصادفی فضای آدرس" ویندوز بهره برده است.

محققان در مورد یک حفره امنیتی در اینترنت اکسپلورر نسخه های 8،7 و 9 که در گذشته ناشناخته بوده و هم اکنون عملا برای انتقال یک فایل نهانی تروجان به نام "پیچک سمی" مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، اخطار دادند.

"اریک رومانگ"، کارشناس امنیت اینترنت، این هفته به وجود این آسیب‌پذیری پی برده و در خصوص آن توضیحاتی را در وبلاگ خود منتشر کرده است. او حمله‌ای را ردیابی کرده که از ادوبی فلش پلیر برای دور زدن سیستم حفاظتی "طرح‌بندی تصادفی فضای آدرس" (ASLR  ) ویندوز بهره برده است.

ضمنا این آسیب‌پذیری روز صفر تاکنون ناشناخته مانده بوده است. بر اساس نظر کارشناسان، این حمله که به نظر می‌رسد بر روی ویندوز XP  قابل به‌کارگیری است، از قرار معلوم از سوی همان گروهی صورت گرفته که در ماه گذشته ابزار سودجوی روز صفر جاوا SE 07 را برای حملات خود مورد استفاده قرار داده بودند.

کارشناسان امنیتی بدین منظور یک ابزار تست آسیب‌پذیری به نام "متاسپلویت" (Metaspolit) را برای اینترنت اکسپلورر 8،7 و 9 بر روی ویندوزهای XP، ویستا و هفت ایجاد کرده و توسعه داده‌اند.

بنا بر توضیحات ارائه‌شده از سوی این کارشناسان، با بازدید از سایت‌های آلوده به این آسیب‌پذیری، رایانه شما در معرض حمله قرار می گیرد؛ لذا قویا توصیه کرده‌اند تازمانی که مایکروسافت نسخه رفع نقص شده‌ای را برای اینترنت اکسپلورر ارائه نکرده است، کاربران اینترنت از مرورگرهای دیگری استفاده کنند.

این ابزار سودجو تا قبل از اینکه به وسیله متاسپلویت شناخته شود، از سوی حمله‌کنندگان مغرض به طور طبیعی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. بنا بر آمار، آسیب‌پذیریهای مرتبط، 41 درصد از کاربران اینترنت در شمال آمریکا و 32 درصد از کل کاربران دنیا را در معرض خطر حمله قرار می‌دهد.




موضوع مطلب :


شنبه 91 بهمن 28 :: 7:58 عصر :: نویسنده : Admin
یک گزارش جدید نشان می‌دهد که حملات موسوم به "روز صفر" (zero-day) بسیار شایع هستند و دیرتر از آن چه انتظار می‌رود، تشخیص داده می‌شوند.

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که حملات zero-day (روز صفر) بسیار شایع هستند و دیرتر از آن چه انتظار می‌رود، تشخیص داده می‌شوند. در بعضی از موارد حتی تا 300 روز بدون تشخیص باقی مانده‌اند.

شرکت امنیتی سیمانتک یافته‌هایی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد در برخی از حملات zero-day، کدهای سوء استفاده‌ای برای یک آسیب پذیری وجود دارد که در حال حاضر هیچ اصلاحیه‌ای برای آن‌ها موجود نیست. 

از میان داده‌های انتخاب شده از 11 میلیون کامپیوتر که از نرم افزار آنتی ویروس سیمانتک استفاده می‌کردند، محققان 18 مورد آسیب پذیری zero-day را بین سال‌های 2008 و 2010 مورد مطالعه قرار دادند. آن‌ها دریافتند که اکثریت این حملات، شامل آسیب پذیری‌هایی بوده است که هرگز شناخته نشده‌اند.

محققان امنیتی شرکت سیمانتک اظهار داشتند که در حالی که حملات zero-day تهدید اصلی برای کاربران به شمار نمی‌رود اما یک مشکل جدی برای سازمان‌های مورد هدف به حساب می‌آید.

در گزارش آمده است: به نظر می‌رسد که تا زمانی که نرم افزارهای دارای مشکلاتی باشند و توسعه کدهای سوء استفاده کننده برای آسیب پذیری‌های جدید یک فعالیت سودآور باشد، ما هم چنان در معرض حملات zero-day قرار داریم.




موضوع مطلب :


شنبه 91 بهمن 28 :: 7:56 عصر :: نویسنده : Admin
کمپین الدر وود (ElderWood) طی 20 ماه اخیر از 8 آسیب‌پذیری "روز صفر" استفاده کرده است.

هکرهای پشت پرده ماجرای جاسوسی سایبری گوگل و 30 شرکت دیگر در سه سال پیش هنوز با قوت به کار خود ادامه می­‌دهند و به نظر می‌­رسد که انبار کاملی از این اسلحه‌­ها را در زرادخانه خود دارند و آنها را به شکل آسیب‌پذیری‌های نادر اصلاح‌نشده، تحت نام "روز صفر" (Zero-Day) به روز کرده اند.

این گروه در حملات ماههای اخیر خود به صنایع گوناگون نظیر انرژی، هوانوردی، سازندگان قطعات فروخته شده به پیمانکاران دفاعی و نیز سیستم‌های اقتصادی، از 4 آسیب پذیری "روز صفر" استفاده کرده است.

 سیمانتک در گزارش رسمی خود گفته است: این گروه بر روی سرقتِ عمده­­ مالکیت معنوی، تمرکز کرده و کاملا واضح است که منابع انسانی کافی، بودجه و مهارت تکنیکی مورد نیاز برای انجام این امر را در اختیار دارد.

کمپین این گروه که از سوی سیمانتک "پروژه الدر وود" (ElderWood) نام‌گذاری شده است، از ابزارهای سودجو برای حفره­‌های شناخته‌نشده از قبل در نرم‌افزارهایی نظیر Adobe Flash Player، اینترنت اکسپلورر، Microsoft XML Core Services استفاده کرده است. سیمانتک بر این باور است که تعدادی از این آسیب‌پذیری‌های روز صفر با استفاده از منابع کد دزدیده شده، به دست خود هکرها ایجاد شده است.

سیمانتک بین حمله Aurora که در اواخر 2009 و اوایل 2010 اتفاق افتاد، با کمپینی که طی  20 ماه اخیر از این 8 آسیب‌پذیری روز صفر گوناگون استفاده کرده، ارتباطی یافته است.

استاکس‌نت که در سال 2010 برای اولین بار کشف شد، برای رخنه به هدفش (تاسیسات غنی سازی انرژی اتمی ایران) از 4 آسیب‌پذیری روز صفر استفاده می­ کرد، اما این گروه حدود 8 آسیب پذیری روز صفر در اختیار دارد.




موضوع مطلب :


شنبه 91 بهمن 28 :: 7:55 عصر :: نویسنده : Admin
متخصصان یک مرکز تحقیقاتی اعلام کردند که ویروس مینی فلیم یکی از ماژول‌های ویروس شعله نبوده بلکه یک بدافزار مستقل است که در قالب plug-in دو ویروس شعله و گاس(Gauss) عمل می‌کند.

بنابر اعلام کارشناسان، یکی از سه بدافزاری که طی کاوش سرورهای کنترل و فرماندهی ویروس شعله شناسایی شد، به عنوان ابزار مراقبتی ثانویه علیه برخی اهداف خاص مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در ابتدا گمان می‌شد بدافزار MiniFlame که به SPE هم شناخته می‌شود یکی از ماژول‌های ویروس شعله است، اما متخصصان مرکز تحقیقاتی کسپرسکی‌لب دریافتند که MiniFlame یک بدافزار مستقل است و در قالب plug-in دو ویروس شعله و گاس (Gauss) عمل می‌کند.

بر اساس این گزارش، گاس یکی دیگر از حملات خرابکارانه‌ای است که از حمایت مالی دولتی برخوردار است و هدف آن سرقت اطلاعات بانکی آنلاین است.

الکساندر گوستف، متخصص امنیت ارشد کسپرسکی در این باره گفته است: شعله بعد از جمع‌آوری و مرور داده‌ها قربانی مورد نظرش را تعریف و شناسایی می‌کند و سپس MiniFlame برای نظارت بیشتر روی هدف و اجرای عملیات خرابکاری سایبری نصب و اجرا می‌شود.

به گفته وی، تیم تحقیقاتی او موفق به شناسایی نحوه عملکرد و ارتباط میان بدافزارهای استاکس نت، شعله، گاس و Duqu شده است. براین اساس مشخص شد که "شعله کوچک" حدود 10 تا 20 حمله سایبری موفق داشته است. این درحالیست که شعله حدود 700 بار و گاس حدود 2 هزار و 500 بار کامپیوترها و شبکه های گوناگون را هدف قرار داده است.

مینی فلیم در مقایسه با دو بدافزار دیگر محدوده جغرافیایی متفاوتی را هدف اصلی خود قرار داده است به نحوی که تاکنون 6 نسخه از این ویروس رایانه ای شناسایی شده که بیشترین قربانیان این ویروس به لبنان بر می‌گردد و این درحالیست که ایران، سودان و سوریه اهداف اصلی شعله محسوب می‌شدند.

کسپرسکی همچنین در بیانیه‌ای در وبلاگ خود اعلام کرد: نتایج تحقیقات نشان می‌دهد MiniFlame ابزاری برای حمله به هدف‌های خاص و درجه یک است و تاکنون علیه اهدافی به کار برده شده که بیشترین اهمیت و حساسیت را نزد مهاجمان دارا بوده‌اند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 91 بهمن 28 :: 7:53 عصر :: نویسنده : Admin
کارشناسان به کاربران علی‌الخصوص کاربران سازمان‌های دولتی و تجاری توصیه کرده‌اند که تا زمان رفع نواقص توسط این شرکت؛ هیچ‌گونه پلاگینی را دانلود نکنند و پی‌دی‌اف‌هایی را که از منابع نا‌آشنا و یا نامعلوم دریافت کرده‌اند، به دقت بررسی کنند.

 آدوبی‌ریدر خطری جدی برای سازمان‌ها دولتی و تجاری

شرکت روسی به نام ""Group-IB آسیب‌پذیری روزصفری را کشف کرده است که سیستم حفاظتی تعریف شده در آدوبی‌ریدر را رد کرده و دستگاه کاربر را آلوده می‌کند.

قیمت بالای این آسیب‌پذیری که به صورت غیرقانونی در فروم‌ها نیز به فروش می‌رود موجب شده، خطر استفاده از این آسیب‌پذیری برای سوء استفاده از قربانیان تا حد زیادی کاسته شود.

این گروه، قیمتی 50000 دلاری برای این آسیب‌پذیری در نظر گرفته‌اند که تنها پرداخت آن توسط دولت‌هایی که برای مقاصد جاسوسی از آن استفاده می‌کنند و یا جنایتکاران سایبری که برای بدست آوردن اطلاعات حساس قربانیان به آن نیاز دارند، به‌صرفه باشد و همین عامل باعث شده است که این آسیب‌پذیری به راحتی در دسترس همه مردم نباشد.

البته این نقیصه خطر آن‌چنانی برای عامه مردم ندارد بلکه خطر اصلی آن برای سازمان‌های بزرگ و آژانس‌های دولتی است که بالقوه در معرض حملات سایبری می‌باشند.

بنابر نظر کارشناسان در صورتی که این آسیب‌پذیری به راحتی در دسترس مجرمین سایبری قرار بگیرد و به‌ آن کیت‌ها و ابزارهای سودجویانه‌ای نظیر ""Black Hole اضافه شود؛ خطر آن چند برابر شده و می‌تواند در چند پلتفرم مختلف به غیر از ویندوز استفاده شود.

البته این آسیب‌پذیری نقایصی نیز دارد، از جمله آن‌ها این است که این آسیب‌پذیری تنها زمانی فعال می‌شود که قربانی یک بار مرورگر خود را بسته و دوباره آن را باز کند.

کارشناسان به کاربران علی‌الخصوص کاربران سازمان‌های دولتی و تجاری توصیه کرده‌اند که تا زمان رفع نقایص توسط این شرکت؛ هیچ‌گونه پلاگینی را دانلود نکنند و پی‌دی‌اف‌هایی را که از طریق پست الکترونیک از منابع ناآشنا و یا نامعلوم دریافت کرده‌اند، قبل از دانلود و یا بازکردن، به دقت بررسی کنند.




موضوع مطلب :


شنبه 91 بهمن 28 :: 7:50 عصر :: نویسنده : Admin
گوشی­های همراه هدف بزرگ برای بدافزار‌پردازانی است که می­‌خواهند زود ثروتمند شوند و اگر شما یکی از کاربران اندروید هستید، باید آگاه باشید که پلتفرم مورد استفاده شما یکی از رایجترین اهداف برای این افراد است.

به نقل از سی‌اس‌اُ، محققان می‌گویند حملات امنیتی به گوشیهای شما به صورت بدافزارهای مخفی و یا دامهای جعلی همچون پیامکهای سرکاری و عوارض تقلبی، با گرایش مردم به سمت استفاده از گوشیهای هوشمند و دوری از رایانه­‌های شخصی، زمینه‌ای مناسب برای کلاهبرداری‌های دیجیتال شده است.

این جرائم امنیتی؛ چه برای رایانه شخصی و چه برای گوشی هوشمند شما اتفاق بیافتد، باعث ضرر مالی زیادی می­‌شود.

بر اساس گزارش رسمی سیمانتک جرائم امنیتی در کل دنیا 110 میلیارد دلار و در آمریکا به تنهایی 21 میلیارد دلار ضرر مالی برای مصرف‌کنندگان در پی داشته است.

گزارش چنین نشان می­‌دهد که جرائم برخط برای انسان ضرر بیشتری در پی دارد و فراوانی حملات گوشی­های همراه، بین سالهای 2010 تا 2011 دو برابر شده است.

همچنین به خاطر دزدی اطلاعات و یا هویت کاربران برخط بزرگسال در کل دنیا، گوشیهای همراه 35 درصد از این کاربران دزدیده و یا گم شده است.

این طور به نظر می­‌رسد که گوشی شما در برابر حملات خطرناک بی دفاع است، اما آیا امنیت گوشی چیزی است که شما باید نگران آن باشید؟ آیا گوشی هوشمند شما مانند رایانه شخصی‌تان نیاز به یک حمله­ یاب تمام وقت دارد؟

هیچ شکی نیست که گوشی­های همراه هدف بزرگ برای بدافزار‌پردازانی است که می­ خواهند زود ثروتمند شوند و اگر شما یکی از کاربران اندروید هستید، باید آگاه باشید که پلتفرم مورد استفاده شما یکی از رایجترین اهداف برای این افراد است.

یکی از حقه­‌های رایج این است که برنامه کاربردی شبیه یکی از برنامه‌های رایج مانند پرنده خشمگین را ساخته و این نمونه تقلبی را با ظاهر و مختصاتی شبیه به برنامه اصلی، ارائه می‌دهند.

راه جلوگیری از آلوده شدن گوشی شما به بدافزارها این است که شما از اصل بودن برنامه­‌ای که قصد دانلود آن را دارید مطمئن شوید. از نشانه­‌های اصلی بودن یک برنامه کاربردی، تعداد بالای کابران آن برنامه، داشتن لینک به وب‌سایت توسعه‌دهنده برنامه کاربردی برای آگاهی از فعال بودن آن و نیز آمار بالای بازدید آن است.

ضمنا هنگامی که با رایانه شخصی خود برخط هستید، هیچگاه بر روی لینکی که ادعا دارد از یک بانک و یا موسسه مالی برای شما ارسال شده است، کلیک نکنید؛ خصوصا اگر این لینک از طریق پیامک به دست شما برسد.




موضوع مطلب :


شنبه 91 بهمن 28 :: 7:49 عصر :: نویسنده : Admin
گوگل تمامی اطلاعات کاربرانی که از ماه اکتبر و نوامبر سال گذشته میلادی از طریق این سایت خرید کرده‌اند را در دسترس تولید کنندگان اپلیکیشن‌ها قرار داده است، بدون اینکه کاربران را از این کار مطلع کند.
شاید تا به حال به منبع برنامه‌های اندرویدی گوگل سری زده‌ باشید. منبعی که هر کسی از سراسر دنیا می‌تواند اپلیکیشن‌های تولید شده خودشان را در آن‌جا قرار دهد تا توسط کاربران اندرویدی مورد استفاده قرار گیرد.

امّا همین (به ظاهر) مزیّت باعث مشکلات بعدی نیز شده‌ است، یکی از بارزترین آن‌ها وارد شدن بسیاری از اپلیکیشن‌های آلوده به بدافزار است؛ که گوشی‌های کاربران با اجرای آن، آلوده به انواع بدافزارها شده و هدف بسیاری از جرایم سایبری دیگر قرار می‌گیرند.

امّا اخیرا "دَن نُلان" که یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن می‌باشد؛ موضوعی جدید را در این‌باره افشا کرده‌است. او می‌گوید: "اجازه بدهید این را برای شما روشن کنم، با هربار خرید یا دانلود اپلیکیشنی که شما از طریق گوگل پلی انجام می‌دهید مشخصات شما به شرکت و یا فرد تولید کننده اپلیکیشن فرستاده خواهد شد."

وی در ادامه می‌گوید: "من به عنوان یک توسعه دهنده اپلیکیشن می‌توانم از این اطلاعات برای انجام هرگونه فعالیت غیر قانونی بهره ببرم؛ به‌طور مثال می‌توانم با داشتن این اطلاعات به سایر اطلاعات کاربر در شبکه‌های اجتماعی، حساب‌های بانکی و غیره پی‌ببرم."

کارشناسان امنیتی گفته‌اند که می‌توان با داشتن این اطلاعات به شبکه کاربر مورد نظر نفوذ کرده و با ساختن یک بدافزار ساده که این‌روزها توسط هر برنامه‌نویس حرفه‌ای قابل طراحی است، به گوشی هوشمند و نیز رایانه فرد نفوذ کرده و اطلاعات جزئی و حساس وی را بدست آورد.

در طی تحقیقاتی که نُلان پس از پی‌بردن به این حقیقت انجام داده است موضوع قابل توجهی را کشف کرده است که گفتن آن خالی از لطف نیست.

بر اساس تحقیقات این توسعه دهنده اپلیکیشن، گوگل تمامی اطلاعات کاربرانی که از ماه اکتبر و نوامبر سال گذشته میلادی از طریق این سایت خرید کرده‌اند را در دسترس تولید کنندگان اپلیکیشن‌ها قرار داده است، بدون اینکه کاربران را از این کار مطلع کند.




موضوع مطلب :


جمعه 91 بهمن 27 :: 3:19 عصر :: نویسنده : Admin
عکس غیرواقعی و مفهومی از ساعت اپل
عکس غیرواقعی و مفهومی از ساعت اپل

آیا گجت دست کردنی اپل می‌تواند همچون سایر تولیداتش دنیا را زیر و رو کند!؟ به نظر می‌رسد که پس از فراغ استیو جابز از اپل روند نوآوری در این کمپانی پیشگام کند شده است و بسیاری از منتقدین و صاحب‌نظران بر این باورند که اپل دیگر حرف زیادی برای گفتن ندارد. اما این پایان ماجرا نیست، به نظر محصول جدید و انقلابی در راه است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


1 2 3 4 5 >> >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید