تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 35
  • کل بازدیدها: 132860



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
شنبه 91 اسفند 19 :: 11:1 عصر :: نویسنده : Admin

عینکتان، دست راستتان خواهد شد! چرا که علاوه بر اعلام آب‌وهوا و ارائه نقشه، می‌توانید به وسیله آن ایمیلتان را هم چک کنید!

ایمیل‌ها را از روی عینکتان چک کنید



دیگر نیازی نیست برای مشاهده زمان، چک کردن پیامک‌ها، مشاهده نقشه، اطلاع از پیش‌بینی آب و هوا و یا مشاهده دفتر برنامه‌های روزانه، تلفن هوشمند خود را از کیف یا جیبتان خارج سازید.
 
تمامی این اطلاعات و حتی اطلاعات بسیار بیشتر را به زودی می‌توان از طریق عینک‌های لنز افزوده و از طریق یک پروژکتور کوچک که بر روی فریم عینک قرار می‌گیرد، دید.
 
این در حالی است که کاربر می‌تواند از لنزهای تماسی دلخواه استفاده کند.

دانشمندان مرکز EPFL در آزمایشگاه وسایل فوتونیک در حال کار بر روی نمونه اولیه این پروژه هستند که بهار سال جاری توسط گوگل اعلام شد.

برای نهایی سازی این پروژه، این محققان باید بر تعدادی از چالش‌های فنی و تکنولوژیکی فائق آیند که مهم‌ترین آن یافتن راهی است که به کاربران امکان دهد تا به طور همزمان اطلاعات نمایش داده شده را بر روی لنزها ببنید که بسیار به چشم نزدیک است که برای این باید به طور طبیعی بر آن تمرکز شود و از سوی دیگر فرد باید محیط اطرافش را نیز ببیند.

پروفسور کریستوف موزر گفت: محققان این مشکل را با ساخت لنزهای تماسی که طراحی خاصی دارند حل کردند. در این شیوه میکرولنزهایی در مرکز این لنز تماسی قرار می‌گیرد و به چشم امکان می‌دهد بر روی تصویر تمرکز کند. این فناوری فواید بسیار زیادی دارد.

وی افزود: این شیوه تصاویر بسیار شفاف و دقیقی فراهم می‌آورد و برخلاف دیگر مدل ها از این نوع، کل میدان دید را حفظ می‌کند و به ما امکان می‌دهد تا از طراحی عینک‌های کنونی استفاده کنیم.

اغلب کاربران این ایده را که مجبور باشند هم لنز تماسی به چشم بگذارند و هم عینک بزنند، دوست ندارند.

به گفته موزر برای بیشتر کاربران استفاده از عینک بیش از لنز تماسی امکان دارد اما کیفیت بالای تصاویر ممکن است با استفاده از عینک تا حدودی کاهش یابد.

محققان برای ساخت یک پروژکتور(تصویرگر) میکرویی کیفیت بالا که به طور نامحسوسی بر روی دسته سمت راست عینک قرار بگیرد با شرکت Lemoptix که متخصص در ساخت سیستم‌های تصویری مینیاتوری است وارد همکاری شده‌اند.
 
از این پروژکتور تصاویر و اطلاعات از طریق هولوگرافی به لنزهای شیشه‌ای بسیار خاص فرستاده می‌شود.

این فرایندی است که در آن نور در اطراف شی پراکنده می‌شود و سپس در عدم حضور شی آن را به صورت سه بعدی بازسازی می‌کند.

در مورد شیشه‌های افزوده، این هولوگرام بر روی لنزها تصویر می‌اندازد، به شیوه‌ای که تصویر در مسیر چشم منعکس می‌شود و این در حالی است که لنزها هنوز شفاف به نظر می‌رسند.

کاربر می‌تواند از طریق عینک ببیند. پیش از اینکه این ابداع تجاری سازی شود تمامی این فناوری‌ها باید اصلاح آزمایش و تلفیق شوند. 

احتمالا دو تا پنج سال تا پیش از این بتوان این عینک‌ها را به چشم زد زمان مانده است.




موضوع مطلب :


شنبه 91 اسفند 19 :: 11:0 عصر :: نویسنده : Admin

مقرر شده است در راستای ساماندهی به سرویس VPN مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها و حمایت از حقوق استفاده‌کنندگان و نیز جلوگیری از ایجاد اخلال در سرویس کاربران قانونی این تکنولوژی‌ها، طرح ارائه VPN رسمی و قانونی اجرایی شود.



بسیاری از کاربران اینترنت با VPN به عنوان راهکاری برای دور زدن فیلترینگ ناآشنا نباشند اما مدتی است بحث ارائه VPN قانونی هم مطرح شده و بر همین اساس به شرکتها و نهادهای حقوقی تا فردا - پنجم اسفند - فرصت داده شده تا برای ثبت‌نام به پایگاه vpn.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا مدتی است مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرده است که در راستای ساماندهی خدمات VPN مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها و حمایت از حقوق استفاده‌کنندگان و جلوگیری از ایجاد اختلال در خدمات کاربران قانونی، طرح ارائه VPN رسمی و قانونی برای کاربران داخلی اجرا می‌شود.


در این زمینه پایگاهی که با آدرس vpn.ir برای ثبت نام و کسب اطلاعات درباره وی پی ان‌های قانونی در نظر گرفته شده، اینگونه آورده است که «شبکه‌های اختصاصی و امن برای انتقال اطلاعات سازمان‌ها روی بستر شبکه عمومی اینترنت به عنوان بخشی از کسب و کار سازمان‌های بزرگ، موضوعی است که امروزه قابل صرف نظر کردن نیست و اخلال در سرویس‌های مبتنی بر این نوع شبکه‌ها، هزینه‌های زیادی را برای سازمان‌ها در پی خواهد داشت.

از سوی دیگر استفاده از سرویس دهنده‌های غیرمطمئن می‌تواند هزینه‌های سنگینی را بابت نشت اطلاعات به سازمان‌ها تحمیل کند. لذا مقرر شده است در راستای ساماندهی به سرویس VPN مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها و حمایت از حقوق استفاده‌کنندگان و نیز جلوگیری از ایجاد اخلال در سرویس کاربران قانونی این تکنولوژی‌ها، طرح ارائه VPN رسمی و قانونی اجرایی شود.

در مرحله اول ثبت نام برای این خدمات کلیه متقاضیان حقوقی اعم از سازمان‌ها، موسسات، دانشگاه ها، نمایندگی‌های خارجی و شرکت‌ها باید درخواست خود را در این سایت ثبت کنند و بعد از بررسی و تایید درخواست متقاضیان و تعیین تکنولوژی‌های مختلف مورد نیاز این بخش‌ها، مجوز دریافت سرویس از تامین‌کنندگان تایید صلاحیت شده برای آنها صادر خواهد شد.»

بر این اساس در مرحله نخست کلیه اشخاص حقوقی متقاضی دریافت خدمات رسمی VPN تا تاریخ 5 اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا برای ثبت نام به سایت www.VPN.ir مراجعه کنند و تاریخ ثبت نام اشخاص حقیقی متقاضی نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

VPN قانونی دور زدن فیلترینگ نیست
اما در این پایگاه برای علاقه‌مندان استفاده از این خدمات شرایطی در نظر گرفته شده که قبل از ثبت نام لازم است افراد نسبت به پذیرش این موارد متعهد شوند.

در شرایطی که برای استفاده از VPN قانونی در نظر گرفته شده آمده است:
- این ثبت نام صرفا برای ارتباط بین داخل و خارج از کشور می باشد و شامل VPN های داخلی نیست؛
- این VPN جهت دور زدن فیلترینگ نیست و در صورت استفاده برای این منظور، سوءاستفاده محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت. متقاضیان برای گذر از فیلترینگ می بایست با کمیته مصادیق مذاکره داشته باشند.
- در حال حاضر، این پیش ثبت نام تنها برای متقاضیان حقوقی اعم از سازمان‌ها، موسسات، دانشگاه‌ها، نمایندگی‌های خارجی و شرکت‌ها صورت می پذیرد.
- با توجه به اینکه ارتباطات بعدی با متقاضیان از طریق پست الکترونیک و پیام کوتاه خواهد بود، مسوولیت عدم تکمیل صحیح این موارد برعهده متقاضی خواهد بود. 
- پس از تکمیل مراحل پیش ثبت­ نام و دریافت کد رهگیری، لازم است تا مدارک خواسته شده به آدرس دبیرخانه ارسال گردد و چنانچه تا دو هفته این امر صورت نگیرد، پیش ثبت نام صورت گرفته ملغی خواهد شد.

اما پس از پذیرش این شرایط داوطلبان می توانند به مرحله بعدی ثبت نام وارد شوند که در این بخش پرسش‌هایی مانند حقیقی یا حقوقی بودن فرد، استان و شهرستان محل سکونت او و همچنین دلیل نیاز و علاقه او به بهره‌مندی از VPN مطرح شده است و پس از پاسخگویی به این سوالات فرد می تواند با تکرار کد امنیتی ذکر شده به مرحله بعد راه پیدا کند.

اطلاعاتی که باید تکمیل شوند
در مرحله بعدی ثبت نام نیز اطلاعاتی از جمله نام سازمان، شناسه ملی سازمان، واحد استفاده کننده در سازمان، نام مقام مجاز سازمان، پست الکترونیکی سازمان، تلفن سازمان، نام نماینده تام الاختیار، سمت نماینده تام الاختیار، کد ملی، پست الکترونیکی و تلفن همراه نماینده تام الاختیارمورد پرسش قرار می‌گیرد.
تلفن ثابت و کد پستی نماینده تام الاختیار، آدرس، آی پی‌های معتبر سازمان (Valid IP) نیز برخی دیگر از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وی پی ان قانونی به شمار می‌روند.

در این میان متقاضیان لازم است ابتدا نسبت به پیش ثبت نام از طریق گزینه ثبت نام در سیستم اقدام نموده و اطلاعات اولیه سازمان متقاضی را وارد کنند. پس از طی مراحل پیش ثبت نام و دریافت فرم‌های ثبت نام، لازم است تا این فرم‌ها با مهر و امضای سازمان به آدرس دبیرخانه ارسال شود.

پس از دریافت فرم‌های ثبت نام توسط دبیرخانه و بررسی‌های اولیه، نحوه ارسال سایر مدارک و ثبت نام قطعی از طریق پست الکترونیک و پیام کوتاه به نماینده تام الاختیار سازمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
با توجه به اینکه ارتباطات بعدی با متقاضیان از طریق پست الکترونیک و پیام کوتاه خواهد بود، در تکمیل دقیق این موارد دقت لازم صورت گیرد.

نحوه ثبت نام اولیه اشخاص حقوقی
بنا بر اعلام سایت VPN نحوه ثبت نام اولیه اشخاص حقوقی در سه مرحله صورت خواهد گرفت و افراد پس از تایید تعهد اولیه باید نسبت به تعیین استان و شهرستان، علت نیاز به VPN و ثبت اطلاعات تکمیلی و در نهایت تایید و چاپ فرم تعهدنامه و فرم مشخصات اقدام کنند. پس از طی مراحل پیش ثبت نام و دریافت فرم های ثبت نام، این فرم‌ها با مهر و امضای سازمان به دبیرخانه شرکت ارتباطات زیرساخت تحویل شود.

پس از آن که دبیرخانه شرکت ارتباطات زیرساخت فرم‌های ثبت نام را دریافت کرد و بررسی‌های اولیه را انجام داد، نحوه ارسال دیگر مدارک و ثبت نام قطعی از طریق پست الکترونیک و پیام کوتاه به نماینده تام الاختیار سازمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت پس از صدور مجوز استفاده از VPN و تعیین فناوری‌های مختلف مورد نیاز، برای راه اندازی و ارائه این خدمات اقدام خواهد کرد.

VPN مخفف virtual private network به معنای شبکه خصوصی مجازی است. 

 


موضوع مطلب :


گلکسی اس 3
گلکسی اس 3 The Verge

صفحه قفل گوشی قرار است مانع دسترسی دیگران به اطلاعات مهم و ارزشمند شخصی یا کاری شما شود، اما به نظر می‌رسد که قفل گوشی‌های هوشمند همیشه آن‌طور که باید و شاید ایمن عمل نمی‌کنند و چندی پیش شاهد باگی در سیستم‌عامل iOS و دور زدن صفحه قفل گوشی بودیم و حالا نمونه مشابه‌ای در رابط کاربری تاچ‌ویز گلکسی اس 3 گزارش شده است که توسط آن کلیه اطلاعات شخصی کاربر در دسترس قرار می‌گیرد.

این حفره امنیتی در جدیدترین نسخه اندروید ارائه شده برای گلکسی اس 3 یعنی نسخه 4.1.1 وجود دارد. برای این کار نیز تنها کافی است، دکمه تماس اضطراری یا Emergency Call را فشار داده و سپس Emergency Contacts را انتخاب کنید. پس از آن دکمه فیزیکی Home را فشار داده و بلافاصله دکمه پاور را بزنید. تمام! به این ترتیب صفحه قفل گوشی ناپدید می‌شود و به تمام امکانات گلکسی اس 3 دسترسی خواهید داشت.

برای آزمایش این روش باید چند باری تمرین کنید تا با فاصله زمانی کم چهار مرحله را طی کنید. جالب است بدانید که پس انجام این مراحل، صفحه قفل گوشی بطور کامل محو می‌شود و تا وقتی که تلفن را ریستارت نکنید باز نمی‌گردد.

قفل گوشی برای بسیاری از کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدواریم سامسونگ هر چه سریع‌تر بسته بروز رسانی رفع این مشکل امنیتی را ارائه کند. چندی پیش باگ مشابه‌ای در iOS 6.1 گزارش شد که به روش تقریبا یکسانی و از طریق بخش تماس اضطراری، سیستم امنیتی آیفون دور زده می‌شد.




موضوع مطلب :


جمعه 91 اسفند 18 :: 8:11 عصر :: نویسنده : Admin

روترها

فرقی نمی‌کند که در خانه باشید یا محل کار! به محض اتصال به اینترنت روترها وظیفه دارند نوع فرستادن و مسیری که اطلاعات باید از آن عبور کند تا به مقصد برسد را تشخیص دهند. وجود چنین تجهیزاتی در مودم‌های ADSL باعث بالا رفتن قیمت مودم‌های ADSL می‌شود.

قابلیت بی‌سیم

برخی از مودم‌های ADSL دارای قابلیت برقراری ارتباط بی‌سیم از طریق رابط 802.11 IEEE یا Wi-Fi هستند و از استانداردهای G،B،A و N این رابط برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند. معمولاً وجود رابط‌های بی‌سیم باعث بالا رفتن قیمت می‌شود. بعضی‌ها می‌گویند امکانات بی‌سیم معمولا در مودم‌های سطح بالا استفاده می‌شود و بیشتر در محیط‌هایی مانند اتاق‌های کنفرانس و یا برای لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها کاربرد دارند. این حرف 200 سال پیش کاملا صحیح بود. سوال من این است که کاربران خانگی، تلفن همراه هوشمند ندارند؟ پس هنگام خرید به وجود این قابلیت حتما دقت کنید.

 

آنچه باید هنگام خرید مودم‌های  ADSL بدانید


آنچه باید رعایت کنید

تعداد پورت‌ها

در حال حاضر اکثر مودم‌ها از پورت‌های LAN یا USB برای برقراری شبکه داخلی خود استفاده می‌کنند. مودم‌های معمولی معمولاً مودم یک پورت دارند که برای کاربر خانگی کاملا قانع‌کننده است. مودم‌های چند پورت بیشتر به درد شرکت‌ها می‌خورد. LAN سرعت انتقال بالاتری نسبت به اتصال بی‌سیم دارد پس در صورتی که از نظر فاصله مشکلی ندارید بهتر است کامپیوتر خود را با کابل LAN به شبکه متصل کنید. قیمت مودم چند پورت تقریباً دو برابر مودم‌های تک پورت است. بیشترین تعداد پورت‌های لن در مودم‌های حال حاضر چهار پورت است.

یک موضع لعنتی پیچیده

در استاندارد a شبکه 802.11 بیشترین پهنای باند 54 مگابیت در فاصله 35 متری است. در استاندارد b شعاع قابل استفاده به 38 متر می‌رسد. اما نهایت نرخ انتقال اطلاعات به 11 مگابیت کاهش پیدا می‌کند. در مقابل در استاندارد g پهنای باند به 54 مگابیت می‌رسد اما شعاع قابل استفاده بیش از 38 متر نیست. آخرین نوع استاندارد شبکه‌های بی‌سیم نیز استاندارد n است که هم شعاع فاصل و هم پهنای باند افزایش پیدا می‌کند. در این استاندارد نرخ انتقال اطلاعات به 248 مگابیت و شعاع قابل استفاده به 70 متر افزایش می‌یابد. با توجه به این اطلاعات بستگی به حجم شبکه، دو استاندارد g و n برای استفاده در شبکه‌های بی‌سیم مناسب هستند و مودم‌های با این استاندارد برای استفاده در شبکه توصیه می‌شوند. اگر این اعداد برای‌تان پیچیده و گیج‌کننده به نظر می‌رسد، راه حل ساده‌تر آن است که به فروشنده بگویید یک مودم خوب برای استفاده در منزل می‌خواهید! بقیه کارها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

نویزگیرها

معمولاً مودم‌های ADSL مشکلی برای تلفن‌ها ایجاد نمی‌کنند. در مقابل تلفن‌ها با نویزی که روی خط می‌فرستند موجب از بین رفتن اینترنت ADSL می‌شوند. چیزهای دیگری مثل خطوط برق قوی یا نمایشگرهای شماره تلفن هم می‌توانند عامل دردسر باشند. برای پرهیز از این مشکلات معمولاً توصیه می‌شود مودم را در مسیر اولین خروجی کابل تلفن قرار دهید یا روی هر دستگاه تلفن از یک نویزگیرSplitter استفاده کنید.
 

آنچه باید هنگام خرید مودم‌های ADSL بدانید




موضوع مطلب :


جمعه 91 اسفند 18 :: 8:9 عصر :: نویسنده : Admin

تولید آیفون 5S توسط اپل

روزانه خبرهای بسیاری در مورد محصولات آینده اپل منتشر می شود. از ساعت های هوشمند اپل iWatch گرفته تا آیپد نسل پنجم و... که صحت داشتن این خبرها مشخص نیست. خبر جدیدی که روز گذشته منتشر گردیده کمی تعجب آور است. یکی از آنالیروزهای دنیای تکنولوژی به نام Peter Misek اعلام کرده اپل گوشی ارزان قیمت عرضه خواهد کرد. این خبر در همان ابتدا تناقض دارد زیرا چندی پیش خود اپل اعلام کرد ما گوشی ارزان قیمت تولید نخواهیم کرد. اما این آنالیزور اعلام کرده اپل در ماه های آینده آیفون نسل بعد را با نام آیفون 5S عرضه خواهد کرد. جالب اینجاست که ادعا شده در حال حاضر در Foxconn آیفون 5S در حال تولید است. خبر تولید آیفون 5S در Foxconn توسط یکی از سایتهای خبری به نام NTT DoCoMo منتشر شده است. در ادامه خبر اینطور آمده که آیفون 5S از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با آیفون 5 ندارد و تنها از نظر سخت افزاری ارتقاء یافته است. به طور مثال فلاش دوربین آن تقویت شده و همچنین پردازنده آن تغییر کرده است. همچنین این احتمال داده شده که آیفون 5S در چند رنگ مختلف عرضه شود.

با توجه به تمام این خبرها و حاشیه های آن باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود؟! خبرهای این چنینی به واقعیت تبدیل می شوند یا به جمع شایعات می پیوندند؟!




موضوع مطلب :


جمعه 91 اسفند 18 :: 8:8 عصر :: نویسنده : Admin

 

1359559113_dead-trigger-main

 

در همان ابتدا نام بازی را می بریم زیرا مطمئن هستیم، این بازی را به خوبی می شناسید. Dead Trigger نام این بازی است. Dead Trigger توانسته در میان بازیهای تیراندازی اکشن، مقام اول را کسب کند و با Rage به رقابت بپردازد. شما در این بازی باید خودتان را از دست زامبی ها نجات دهید. حواستان به همه جا باشد زیرا از زمین و آسمان زامبی به سوی شما حمله ور خواهد شد این بازی برای سیستم عامل iOS 4.2 و بالاتر است.

 

 

1359555904_dead-trigger-3

1359555992_dead-trigger-4

1359555921_dead-trigger-2

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد




موضوع مطلب :


جمعه 91 اسفند 18 :: 8:5 عصر :: نویسنده : Admin

لیستی از مشهورترین هکرهای جهان که هر یک خسارات قابل توجهی را به شرکتهای مختلف وارد آورده اند و در نشریه تلگراف منتشر شده است، ارائه می‌شود.

 مشهورترین هکرهای دنیا 

لیستی از مشهورترین هکرهای جهان که هر یک خسارات قابل توجهی را به شرکتهای مختلف وارد آورده اند و در نشریه تلگراف منتشر شده است، ارائه می‌شود.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


جمعه 91 اسفند 18 :: 8:2 عصر :: نویسنده : Admin

گوشی‌های موبایلی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و رجیستر نمی‌شود، معمولا در حین استفاده مشکل‌ساز خواهند بود؛ هنگ می‌کنند، به‌روز نمی‌شوند، با بعضی برنامه‌ها بخصوص فارسی‌سازها مشکل دارند و سایر مشکلاتی که کاربر را کلافه می‎کند.
برای اطمینان از اصل بودن گوشی موبایل، می‌توان به این راه‌ها متوسل شد:

1 -کد معروف ستاره نامبر صفر شش نامبر (#06#*) را شماره‌گیری کنید. سریال مادربرد گوشی یا imei روی نمایشگر ظاهر می‌شود. اگر این سریال با بارکد روی کارتن یا باتری مطابقت داشت، احتمالاً گوشی مورد نظر اصل است (برخی قاچاقچیان بارکدهای تقلبی روی کارتن می‌چسبانند. این گوشی‌ها به «چنج» یا تغییریافته مشهور است و به همین سبب نمی‌توان چنین کاری را راهی مطمئن برای تشخیص اصالت گوشی دانست).

2 - با اتصال به اینترنت، سپس رجوع به وبگاه نمایندگی برند یا مارک گوشی مورد نظر، از اصل یا قاچاق بودن آن مطلع شوید.

3 -هر کشوری بارکد خاصی دارد. به عنوان مثال بارکد اجناس چینی با اعداد 690 یا 691 یا 692 شروع می‌شود. بارکد محصولات ایرانی با 626، تایوانی با 471، ژاپنی با 45 یا 49، و... اگر بارکد گوشی با نام کشور سازنده (که معمولا زیر محل قرار گرفتن باتری برچسب یا حک شده) هماهنگ است، احتمالاً گوشی شما اصل است (کاری که قاچاقچیان با برچسب روی کارتن می‌کنند، با برچسب یا حک کردن زیر باتری هم شدنی‌ است!)

4 -مستقیماً به سایت‌های تحلیل و تشخیص جهانی در وب بروید. به عنوان نمونه، نشانی اینترنتی یکی از این سایت‌ها www.numberingplans.com است. در این وبگاه، با کلیک روی عبارت «ابزار تجزیه و تحلیل شماره» یا number analysis tools و ورود به صفحه بعدی، شماره سریالی را که از طریق شماره‌گیری کد #06#* روی نمایشگر گوشی ظاهر شده، در قسمت imei number analysis وارد کنید. مشخصات گوشی از جمله کشور سازنده، کارخانه، مدل و... برابر دیدگانتان خواهد بود. اگر این مشخصات با گوشی مورد نظر همخوانی داشت، مطمئن باشید یک گوشی اصلی، چنج یا قاچاق‌ نشده را در دست دارید.




موضوع مطلب :


جمعه 91 اسفند 18 :: 7:45 عصر :: نویسنده : Admin

 

دستورات cmd در شبکه




شما می توانید از خط فرمان Dos جهت بررسی شبکه استفاده کنید . برای این منظور روی دکمه Start کلیک کرده و گزینه All Programs را انتخاب می کنید ، روی گزینه Accessories کلیک کرده و سپس فرمان Command Prompt را انتخاب کنید .



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


جمعه 91 اسفند 18 :: 7:43 عصر :: نویسنده : Admin

کلمه کوچک شده Microsoft Disk Operating System است که یک سیستم عامل تجاری شرکت مایکروسافت به حساب می آید. اولین نسخه سیستم عامل DOS در حدود 30 سال پیش یعنی 1981 منتشر شد و تا سال 2000 از آن 8 نسخه بیرون آمد و آخرین نسخه آن در همان سال 2000 متوقف شد.

نسخه اصلی Dos بیشتر به منظور کار های آزمایشی ساخته و طراحی شده بود که بعداً مایکروسافت به منظور تهیه سیستم عامل برای IBM مجبور به خریدن آن شد و در طی این چند سال به توسعه آن پرداخت.

بعد از اینکه مایکروسافت این سیستم عامل را خریداری کرد و به توسعه آن پرداخت ، DOS به یک سیستم عامل گسترده جهانی تبدیل شد که هنوز هم از آن کم و بیش استفاده هایی میکنند.

یکی از وظایف سیستم عامل داس مدیریت منابع سیستم بود و بعد از آن برقرار کردن کاربر با اجزای سخت افزار مثله دیسک های سخت و در آخر فراهم کردن امکانات و خدماتی که کاربر و استفاده کننده میتواند به وسیله آنها فایل های داخل دیسک ها را مدیریت کند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


< 1 2 3 4 5 >> >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید