تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 19
  • بازدید دیروز: 27
  • کل بازدیدها: 133154



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
جمعه 91 اسفند 18 :: 8:9 عصر :: نویسنده : Admin

تولید آیفون 5S توسط اپل

روزانه خبرهای بسیاری در مورد محصولات آینده اپل منتشر می شود. از ساعت های هوشمند اپل iWatch گرفته تا آیپد نسل پنجم و... که صحت داشتن این خبرها مشخص نیست. خبر جدیدی که روز گذشته منتشر گردیده کمی تعجب آور است. یکی از آنالیروزهای دنیای تکنولوژی به نام Peter Misek اعلام کرده اپل گوشی ارزان قیمت عرضه خواهد کرد. این خبر در همان ابتدا تناقض دارد زیرا چندی پیش خود اپل اعلام کرد ما گوشی ارزان قیمت تولید نخواهیم کرد. اما این آنالیزور اعلام کرده اپل در ماه های آینده آیفون نسل بعد را با نام آیفون 5S عرضه خواهد کرد. جالب اینجاست که ادعا شده در حال حاضر در Foxconn آیفون 5S در حال تولید است. خبر تولید آیفون 5S در Foxconn توسط یکی از سایتهای خبری به نام NTT DoCoMo منتشر شده است. در ادامه خبر اینطور آمده که آیفون 5S از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با آیفون 5 ندارد و تنها از نظر سخت افزاری ارتقاء یافته است. به طور مثال فلاش دوربین آن تقویت شده و همچنین پردازنده آن تغییر کرده است. همچنین این احتمال داده شده که آیفون 5S در چند رنگ مختلف عرضه شود.

با توجه به تمام این خبرها و حاشیه های آن باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود؟! خبرهای این چنینی به واقعیت تبدیل می شوند یا به جمع شایعات می پیوندند؟!




موضوع مطلب :



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید