تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 27
  • کل بازدیدها: 133163



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
با این بازی مسابقه ای را بر روی گوشی های اندرویدی خود به صورت 3D تجربه کنید و لذت ببرید.

در بازی forever drive    از اتوموبیل های فوق العاده با طراحی زیبا و کارایی بالا لذت می برید. شما می توانید خودرو خود را با انتخاب های بسیار از جمله رنگ و پلاک و غیره سفارشی کنید.


 

شما این بازی را به صورت   3D   تجربه می کنید و دسترسی به ساختمان ها . آسمان خراش ها و انتخاب آهنگ دلخواه از ویژگی های این بازی جذاب است.


توجه :این بازی برای گوشی های اندروید دارای پردازنده   (ARMv6)   مناسب است.

 



 

برای دانلود با حجم :28 مگابایتاینجا را کلیک کنید.


 قابل اجرا بر روی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 اسفند 17 :: 3:2 عصر :: نویسنده : Admin
با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید همیشه این 504 لغت ضروری را همراه خود داشته باشید و آن‌ها را مرور کرده و بهتر بخاطر بسپارید.
کتاب Absolutely Essential Words 504 یکی از منابع لازم و ضروری برای داوطلبان شرکت در آزمون‌های بین‌المللی و همچنین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد است.
 
 

امکانات نرم افزار:

- شامل 42 درس کتاب به همراه مثال‌ و فونتیک کلمات

-امکان علامت‌گذاری کلمات برای مطالعه دوباره

- به اشتراک‌گذاری درس‌ها با برنامه‌هایی مانند Evernote

- پشتیبانی از نگارش 2?1 تا 4?1 اندروید

- امکان جستجو در بین کلمات کل کتاب

- رابط کاربری ساده و آسان

 
قابل اجرا بر روی اندروید 2.2 به بالا
مطالب مرتبط :



موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 اسفند 17 :: 3:1 عصر :: نویسنده : Admin
"آسمان دژ2" یک بازی آنلاین ایرانی است که عنوان بهترین بازی آنلاین مستقل جهان در مهمترین رویداد جهانی یعنی جشنواره MMO of the year 2013 آلمان را بدست آورد.
آسمان دژ 2 یک بازی آنلاین پر مخاطب است. این بازی استراتژیی و فضایی می باشد. داستان آسمان دژ در سال 2808 اتفاق می افتد وقتی که بشر در سیارات منظومه شمسی در حال زندگی است. جنگ بزرگی افتاق می افتد و ...

در 30 روز گذشته، 200 هزار نفر از سراسر دنیا در رای گیری انتخاب برترینهای بازی آنلاین جهان شرکت کردند و از بازی های مورد علاقه خود حمایت کردند که در نهایت بازی آسمان دژ در کنار چهار رقیب خارجی بزرگ توانست بیشترین رای را از سوی کاربران دریافت کند.

بازی استراتژیک کهکشانی آسمان دژ 2 توسط تیم بازی ساز شرکت توسعه گر شبیه ساز به سرپرستی فرزام ملک آرا طراحی و تولید شده و علاوه بر رایانه روی موبایل و تبلت نیز قابل دسترس است و درحال حاضر به دو زبان فارسی و انگلیسی بازی می شود.
 
 

از ویژگیهای اصلی این بازی می توان به استفاده از جدیدترین فناوری‌های HTML5 و CSS3، انیمیشن محیطی جذاب و استاندارد بالا و مضمون علمی تخیلی منحصر به فرد در نوع خود اشاره کرد.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 اسفند 17 :: 2:58 عصر :: نویسنده : Admin
اولین اپلیکیشن خرید و مطالعه مجلات فارسی برای اولین بار امکان ورق زدن مجلات فارسی برروی تبلت را برای کاربران ایرانی در سراسر دنیا فراهم کرد.
اگر در ایران باشید و به دنبال یک مجله بگردید با مراجعه به اولین دکه روزنامه فروشی به آن دسترسی پیدا خواهید کرد اما اگر خارج از ایران باشید چی؟اگر به دنبال شماره های قبلی باشید چه کار می کنید!اگر زمان کافی برای رفتن به دکه روزنامه فروشی را نداشته باشید.مجله Majalleh نام اپلیکیشنی است که کاربران با آن می توانند مجلات فارسی را خریده و بر روی تبلت خود مطالعه کنند.


” به کمک این اپلیکیشن شما می توانید مجلات فارسی مورد علاقه خود را در هر کجای دنیا که باشید خریداری و بر روی تبلت خود مانند آی پد مطالعه کنید. با نصب این اپلیکیشن بر روی تبلت خود به آسانی می توانید به آرشیوی از نسخه های مختلف مجلات روز فارسی دسترسی پیدا کنید و آن ها را خریداری و مطالعه کنید.
مهرنامه، چلچراغ، تجربه، جیبی، ماشین، نوآور، طنز و کاریکاتور، خط خطی و نجوم برخی از مجلاتی است که در مجله در دسترس شماست.
شاید ویژگی های این اپلیکیشن در مقایسه با نمونه های خارجی کمتر باشد اما خلق این سرویس، به ناشران مجلات ایرانی در زمینه فروش کمک کرده و ایرانیان علاقه مند خارج از کشور نیز می توانند به مجلات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.


برای دانلود به این سایت بروید




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 اسفند 17 :: 2:56 عصر :: نویسنده : Admin
اپلیکیشن Gold Droid GO Locker پوسته طلایی برای قفل گوشی ایجاد می کند.

Gold Droid GO Locker   پوسته ای بسیار زیبا برای برنامه Go Locker است. این پوسته طلایی رنگ زیبایی خاصی به گوشی شما می بخشد. قفل صفحه توسط حلقه باز می شود و ساعت دیجیتال و دسترسی مستقیم به SMS ها و تماس ها و نمایش اطلاعات شارژ باتری از ویژگی های این پوسته جذاب است.


برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

*برای اجرا حتما باید برنامهGo Locker از پیش بر روی گوشی شما نصب شده باشد.

 

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 اسفند 17 :: 2:55 عصر :: نویسنده : Admin

مرکز Canalys در پایان مطالعه خود روی بیش از 50 کشور مختلف جهان گزارشی را منتشر کرد که در آن وضعیت بازار جهانی تلفن‌همراه مشخص شده است. در این بررسی مشخص شده که در فصل چهارم سال 2012 میلادی درمجموع 1/438 میلیون دستگاه تلفن‌همراه وارد بازار جهانی شده است که این رقم نسبت به تعداد گوشی عرضه شده در مدت مشابه سال قبل از آن تغییر چندانی نکرده است. البته این در حالی بوده است که در این دوره زمانی میزان عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند رشد 37 درصدی داشته است.
 
مرکز Canalys همچنین گزارش داده است که در این دوره زمانی اندروید 34 درصد کل بازار جهانی تلفن‌همراه را تصاحب کرده و iOS اپل هم صاحب 11 درصد این بازار بوده است. این طور که گفته می‌شود در سه ماهه چهارم سال قبل 50 درصد گوشی‌های وارد شده به بازار جهانی هوشمند بوده‌اند.

 


در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در دوره زمانی یاد شده 5/216 میلیون دستگاه از این محصولات به دست کاربران رسید که 69 درصد آن‌ها را گوشی‌های هوشمند تشکیل داده بودند. در این دوره سه ماهه سامسونگ بسیار قوی ظاهر شد و توانست 78 درصد بر فروش گوشی‌های خود نسبت به مدت مشابه سال قبل بیفزاید. شرکت‌های هوواوی، لنوو، ZTE و Yulong هم در این مدت رشد سه‌رقمی داشتند.
 
لازم به ذکر است که شرکت‌هایی مانند بلک‌بری، ‌مایکروسافت، نوکیا و برخی مراکز دیگر که در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کنند استراتژی‌های جدیدی برای سال 2013 میلادی تعریف کرده‌اند که امیدوارند بر پایه آن سهم بیشتری از بازار جهانی را به‌دست آورند. شرکت نوکیا هم‌اکنون عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان را دراختیار دارد و در فصل سوم سال گذشته 35 میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه بازار جهانی کرده است. این در حالی است که اپل در رتبه دوم این لیست موفق به عرضه 101 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شده و سامسونگ هم که صاحب رتبه اول این لیست است، 74 میلیون دستگاه بیشتر از اپل گوشی عرضه کرده است.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 اسفند 17 :: 2:45 عصر :: نویسنده : Admin

بعد از اینکه اخباری در خصوص ساعت مچی هوشمند اپل منتشر شد  گمانه زنی هایی در خصوص طرح این مدل که برای اولین بار ارائه خواهد شد در دنیای تکنولو‍ژی بوجود آمد، چرا که نه تنها محصول جدید است بلکه کمپانی ای ارائه دهنده این محصول است که معمولا انتشار محصول جدیدش همیشه همراه با حواشی بسیار است. 

اما در این پست به گردآوری چهارده طرح مفهومی پرداختیم که از The New York Times  تا بسیاری دیگر اقدام به انتشار آن نموده اند اما واقعا کدامیک از این طرح های مفهوی به ایده آل اپل نزدیک تر خواهد بود؟ 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


کارایی آیکون تنظیمات گوگل موجود روی دستگاه اندرویدی شما چیست؟

تا کنون به آیکون جدید تنظیمات گوگل که بر روی دستگاه اندوریدی شما نمایش داده می‌شود و کارایی آن فکر کرده اید؟ نگران نباشید.

گوگل اخیراً قابلیت استفاده از امکان ورود و گرفتن تأییدیه با حساب کاربری خود را، در اختیار توسعه دهندگان وب و برنامه‌ها قرار داده است. هنگامی که یک برنامه با سیستم ورود به حساب کاربری گوگل یکپارچه می‌شود، اطلاعات برنامه قابلیت اشتراگ گذاری در گوگل پلاس را خواهند داشت. درست شبیه چیزی که در حال حاضر در مورد اشتراک اطلاعات برنامه در فیس بوک انجام می‌شود.

علاوه بر این، برای اینکه برنامه‌های دستگاه اندرویدی شما با سیستم جدید سازگار شوند، به روز رسانی برای سرویس‌های Google Play الزامی است. لازم نیست شما کار خاصی برای این بروزرسانی انجام دهید؛ همه چیز به طور معمولی در پس زمینه دستگاه شما انجام شده و شما متوجه چیز خاصی نمی شوید. اما این بروزرسانی آیکون برنامه جدیدی را نیز به دستگاه اندرویدی شما اضافه خواهد کرد. این برنامه در‌ واقع یک برنامه نیست! و بیشتر شبیه مجموعه‌ای از میانبرها جهت دسترسی سریع و آسان به تنظیمات مختلف صفحه نمایش، برای حساب کاربری گوگل می‌باشد.

google-settings-icon-mid

با اجرای این برنامه، مجموعه از میانبرها از تنظیمات گوگل پلاس، نقشه و مختصات جغرافیایی، محل سکونت، جستجو و تبلیغات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همه گزینه هایی که به آن‌ها اشاره کردیم به روش‌های مختلف و از قسمت‌های مختلف دیگر هم در دسترس هستند؛ ولی برنامه‌ای با قابلیت ورود از طریق حساب کاربری گوگل پلاس چیز جدیدی است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که به برنامه‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید اجازه اشتراک اطلاعات با حساب کاربری گوگل پلاس خود را بدهید. همچنین شما می‌توانید با اجرای برنامه مورد نظر خود، دسترسی آن را برای اشتراک اطلاعات با گوگل پلاس قطع نمایید.

اگر چنین آیکونی را هنوز بر روی دستگاه اندرویدی خود مشاهده نمی کنید، این آیکون در طول چند روز آینده برای شما قابل رؤیت شده و سر انجام تأثیر خود را بر روی برنامه‌های شما خواهد گذاشت. البته می‌توانید با حذف Google Play Services در مسیر Settings > Apps و روشن و خاموش کردن دستگاهتان، آن را مجبور به بروزرسانی کنید.




موضوع مطلب :


Sony C670X
Sony C670X

اطلاعات مربوط به تلفن جدید سونی با نام مدل C670x به بیرون درز کرده و گزارش‌های غیر رسمی از معرفی این تلفن در تابستان امسال خبر داده‌اند. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 4.8 اینچی بوده که  نسبت به اکسپریا Z کوچک‌تر است اما رزولوشن آن همان فول اچ‌دی یا 1920 در 1080 پیکسل می‌باشد. C670X مجهز به سیستم-روی-یک-چیپ قدرتمندتر Snapdragon 600 APQ8064T خواهد شد که دارای 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی است.

 

پردازنده تلفن C670X قرار است همچون تلفن وان اچ تی سی، از سری 600 کوالکام باشد که با گرافیک Adreno 320 یکپارچه شده است. براساس این گزارش تلفن C670X سونی از نظر ظاهری مشابه اکسپریا Z است. این تلفن به 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و دوربین 13 مگاپیکسل با سنسور Exmor RS سونی تجهیز شده است.

C670X قرار است در نیمه اول سال 2013 و با سیستم‌عامل اندروید 4.2 روانه بازار شود.

براساس تصویر رندر شده‌ای که به این تلفن نسبت داده می‌شود، نمی‌توان تشخیص داد که بدنه آن از جنس شیشه بکار رفته در اکسپریا Z ساخته شده یا سونی این بار از بدنه آلومینیومی استفاده نموده است. اما از نظر شکل و شمایل کلی این تلفن شباهت‌های بسیاری به اکسپریا Z دارد.




موضوع مطلب :


Xperia L
Xperia L

به تازگی شایعات و شواهد مختلفی در مورد تلفن جدید سونی که بازار میانی را هدف قرار داده، بدست آمده است. این تلفن که با نام اکسپریا ال، مدل C210X و نام رمز TaoShan از آن یاد می‌شود، مجهز به یک پردازنده 1 گیگاهرتز از خانواده Snapdragon کوالکام می‌باشد که با گرافیک Adreno 305 یکپارچه شده است.

 

این تلفن از یک پردازنده 2 هسته‌ای 1 گیگاهرتز و اندروید 4.1.2 بهره می‌برد.

همچنین براساس شایعات تازه بدست آمده، اکسپریا L مجهز به یک صفحه نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن FWVGA یا 480 در 854 پیکسل است که دکمه‌های لمسی اندورید نیز در قسمت پایین آن جای گرفته‌اند. این تلفن از یک دوربین 8 مگاپیکسل با سنسور Exmor RS ساخت سونی نیز بهره می‌برد.

اکسپریا L دارای باتری 1700 میلی آمپر ساعتی است و ابعاد آن نیز 128.7 در 65 در 9.7 میلی‌متر می‌باشد.

هنوز تلفن اکسپریا L به صورت رسمی توسط سونی تایید نشده است اما انتظار می‌رود در نیمه اول سال 2013 و با قیمت مناسب روانه بازار شود.




موضوع مطلب :


< << 6 7 8 9 10 >> >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید