تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 27
  • کل بازدیدها: 133142



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
چهارشنبه 91 اسفند 16 :: 9:8 عصر :: نویسنده : Admin
آوات برترین تامین کننده نوت بوک های ایسوس شد

شرکت آوات، ارایه کننده خدمات و توزیع کننده نوت بوک، تبلت و موبایل، برترین توزیع کننده نوت بوک های سری G.U.N و برترین تامین کننده نوت بوک های ایسوس در سال 2012 شد.

به گزارش رسانه آوات، این شرکت که از سال 89 وارد بازار نوت بوک شده است با تکیه بر نوآوری در توزیع و تجربه در خدمات توانسته رشد بالایی در بازار نوت بوک داشته باشد. هفته گذشته شرکت آوات در گردهمایی بزرگ خانواده ایسوس توانست دو تندیس Pegasus این کمپانی را از آن خود کند و بالاتر از دیگر شرکای ایسوس در بخش توزیع و تامین نوت بوک بایستد.

شرکت آوات برای نخستین بار در سال 2010 جایزه بیشترین فروش محصولات سری G.U.N ایسوس را دریافت کرد و امسال نیز دوباره توانست این مقام را کسب کند.

همچنین شرکت آوات در چهارمین جشنواره ستاره های فناوری ایران، در بین توزیع کنندگان نوت بوک در ایران بیشترین رشد را از آن خود کرد و به سبب دستیابی به نرخ رشد بالا و عرضه محصولات نوین همگام با روندهای جهانی، جایزه شتاب را در بخش ارایه کنندگان کامپیوترهای کامل این جشنواره دریافت کرد. نشان زرین ستاره فناوری توسط دکتر بزرگیان -معاون نوسازی وتحول اداری ریاست جمهوری و رییس کمیته تخصصی دولت الکترونیک- به احسان بیات، مدیرعامل شرکت آوات اهداء شد.

گفتنی است شرکت آوات در سال 91 نخستین تبلت ها و نوت بوک های لمسی ویندوز 8 را روانه بازار کرد و به تازگی پدفون 2 ایسوس را نیز به سبد کالای خود اضافه کرد و وارد بازار موبایل شد. همچنین این کمپانی در دو نمایشگاه بزرگ استانی سال 91 یعنی اتوکام اصفهان و کامکس مشهد نیز حضوری فعال داشت. علاوه بر این، آوات در جیتکس 2012 دوبی به همراه شریک تجاری خود Wisecom جدیدترین محصولات ایسوس را هفته فناوری خاورمیانه معرفی کرد. لازم به ذکر است آوات در حال حاضر نماینده رسمی ایسوس در بخش نوت بوک، تبلت و موبایل است.




موضوع مطلب :


آیفون
آیفون

تغییرات در بازار تبلت و عرضه محصولات موفقی همچون نکسوس 7 باعث شد تا اپل بالاخره سنت شکنی کرده و آپید با صفحه نمایش کوچک‌تر را با نام iPad Mini در اواخر 2012 عرضه کند. حال یک بلاگ ژاپنی گزارش نموده که اپل این بار قصد دارد آیفون ارزان‌تر با بدنه غیرفلزی و قیمت 330 دلار را روانه بازار کند. این آیفون مجهز به صفحه نمایش بزر‌گ‌تر می‌باشد و اپل برای عرضه آن در سال 2014 خود را آماده می‌کند.

 

گزارش کرده که اپل در آیفون ارزان خود از جنس پلاستیک فشرده استفاده نخواهد کرد و درعوض از بدنه پلی کربنات همچون سری لومیای نوکیا بهره خواهد برد، بدنه‌ای براق و شفاف که احتمالا در رنگ‌های متنوع طراحی و تولید خواهد شد. عدم استفاده از بدنه فلزی و مشخصات سخت افزاری متوسط باعث می‌شوند تا قیمت این آیفون به 330 دلار کاهش یابد. اگر اپل بتواند یک آیفون با کیفیت را با این قیمت وارد بازار کند، کار رقبای اندرویدی میانه بازار، دشوار خواهد شد.

این وب لاگ ژاپنی پیش از این نیز شایعات بسیاری را در رابطه با محصولات اپل منتشر نموده بود که اکثر آن‌ها به حقیقت پیوستند. زمانی که شایعات مربوط به آیپد مینی قوت گرفتند، کسی باور نمی کرد اپل بر خلاف ادعای استیو جابز مبنی بر عدم مناسب بودن تبلت‌های 7 اینچی وارد این بخش از بازار شود.

ماکوتاکارا در ادامه گزارش خود به صفحه نمایش 4.5 اینچ برای آیفون ارزان قیمت نیز اشاره نموده که نسبت به آیفون 5 حدود 0.5 اینچ بزرگ‌تر شده است.

البته بدون شک اپل علاوه بر آیفون ارزان قیمت یک آیفون رده بالا با بدنه آلومینیومی و شکل و شمایل باریک نیز عرضه خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که تلفن با بدنه پلی کربنات ضخیم‌تر از آیفون آلومینیومی خواهد بود.

پلی کربنات ارزان‌تر از آلومینیوم است اما از نظر شکل شمایل ظاهری، درخشش بیشتری به تلفن ‌می‌بخشد. اگر نگاهی به تلفن لومیا 920 نوکیا بیندازید متوجه این موضوع خواهید شد.

در انتهای گزارش ماکوتاکارا آمده است که تلفن جانشین آیفون 5 با نام آیفون 5s مجهز به فلش دوگانه LED خواهد شد تا سطح کیفی عکاسی در محیط‌های کم‌نور را ارتقاء بخشد.




موضوع مطلب :


طرح مفهومی آیفون
طرح مفهومی آیفون

تحلیل‌گر بازار مینگ‌چی از مجموعه KGI که پیش از این نیز پیش‌بینی‌های او در رابطه با محصولات اپل درست از آب در آمده بود، اعلام نموده که امسال آیفون 5s با قیمت ارزان‌تر و در ماه ژوئن یا خردادماه 92 معرفی خواهد شد. آیفون 5s از نظر شکل و شمایل ممکن است شبیه به آیفون 5 فعلی باشد اما پردازنده آن به سیستم-روی-یک-چیپ A7 بروز شده و دوربین آن نیز به یک فلش دوگانه LED تجهیز خواهد شد.

پیش از این نیز در مورد سیستم امنیتی جدید آیفون که از طریق یک اسکنر اثر انگشت به آیفون 5s اضافه می‌شود، اخباری به گوش رسیده بود. اپل پس از خرید کمپانی AuthenTec به قیمت 356 میلیون دلار به این فناوری دست یافت و به نظر می‌رسد، یکی از قابلیت‌های رقابتی آیفون 5S نیز همین فناوری امنیتی باشد.

در این گزارش آمده که آیفون ارزان قیمت با بدنه فایبرگلس که از کیفیت مناسب و قیمت پایینی برخوردار است، تولید خواهد شد. این آیفون ظرافت آیفون 5 را ندارد اما قیمت آن به مراتب پایین‌تر تعیین می‌شود. آیفون 5s از شبکه رادیویی LTE پشتیبانی می‌کند اما تحلیل‌گران معتقدند که از تراشه‌های کنترلر مختلف LTE برای اپراتورهای گوناگون استفاده خواهد کرد و از تراشه کوالکام که قیمت بالاتری دارد بهره نخواهد برد.

اپل با آیفون 5s احتمالا بازارهای خاصی همچون چین را از طریق اپراتور چاینا-موبایل نشانه خواهد رفت و تخمین زده می‌شود که آیفون ارزان قیمت، فروش قابل ملاحظه‌ای را در این کشور رقم بزند.




موضوع مطلب :


گلکسی اس 4
گلکسی اس 4

این روزها بازار شایعات مربوط به پرچم دار بعدی تلفن‌های هوشمند سامسونگ داغ داغ است و کمپانی کره‌ای تولید کننده آن نیز با انتشار یک تیزر تبلیغاتی سعی نمود تا جلب توجه بیشتری بین مخاطلبین داشته باشد. حال امروز از طریق یک اکانت توییتر طراحی ظاهری و مشخصات فنی این تلفن به بیرون درز کرده است.

شایعاتی که توسط اکانت توییتر @evleaks منتشر می‌شوند معمولا به حقیقت می‌پیوندند. از طریق این اکانت این بار تصویر گلکسی اس 4 منتشر شده و در لیست مشخصات آن نیز صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن Full HD و حافظه ذخیره سازی 16 /32 / 64 گیگابایت درج شده است.

از دیگر مشخصات مربوط به این تلفن می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسل و اندروید 4.2 اشاره نمود. در تصویر پایین نیز می‌توانید تصویر ساختگی از نسل‌های مختلف گلکسی اس را مشاهده کنید.

گلکسی اس 4

به هر حال باید تا شروع کنفرانس اختصاصی سامسونگ برای معرفی گلکسی اس 4 در تاریخ 24 اسفند منتظر ماند و دید آیا پرچم دار امسال سامسونگ به خوبی تلفن وان اچ تی سی یا اکسپریا زد سونی خواهد بود یا خیر؟




موضوع مطلب :


QR Code on Rio De Janiro
QR Code on Rio De Janiro

احتمالاً تا به حال با کد‌های QR آشنا شده‌اید. بارکدی که با اجرای آن کارهای متفاوتی انجام خواهد شد. از بازشدن یک وب‌سایت تا ارسال پیامک. معمولاً این بارکدها بر روی جعبه‌های کالا، کارت‌های ویزیت و... درج می‌شوند. اما حالا برزیلی‌ها با یک نوآوری این کدها را بر روی پیاده‌رو درج کرده‌اند.

 

پیش از این، خلاقیت‌های زیادی در به کارگیری QR کدها دیده بودیم.این بار نیز در ریودوژانیو نوآوری تازه‌ای به کار رفته و QR کدها را به کمک موزائیک‌ها در پیاده‌رو به کار گرفته‌اند. بله، این‌بار این نوع بارکدها در پیاده‌روها به کار گرفته شده و به توریست‌ها فرصت می‌دهند که به کمک آن اطلاعات بیشتری درباره شهر بدانند.

بارکد درج شده، از موزائیک‌های سیاه و سفید ساخته شده و هنگامی که شما, آن را با گوشی‌ هوشمند مناسب اسکن می‌کنید، اطلاعات مربوط به آن به زبان‌های پرتغالی، اسپانیولی و انگلیسی به همراه یک نقشه برای یافتن مسیر خود در اطراف بارکد، نمایش داده می‌شوند.

مسئولان شهر ریودوژانیرو در نظر دارند، سی QR کد مختلف در سواحل، مناظر و امکان تاریخی شهر درج کنند، تا به گردشگران در شناسایی و کسب اطلاعات بیشتر کمک کنند.

یکی از این QR کدها بر روی تخته‌سنگی غول‌پیکر در ساحل آیپانما (Ipanema) درج شد که در آن اطلاعاتی در مورد نام‌گذاری ساحل به این نام وجود داشت.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا نمونه خلاقانه دیگری از QR کدها می‌شناسید؟




موضوع مطلب :


دولت کالیفرنیا اعلام کرده که ساختمان جدید سامسونگ، فضای مناسب برای 2,500 نفر پرسنل را دارا است و در طراحی آن از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. این مکان از معماری هوای-آزاد بهره می‌برد که در هر طبقه‌ای آن باغچه وجود دارد.

بنای جدید سامسونگ که 102 هزار مترمربع زیربنا دارد، امکاناتی شبیه به سالن‌های ورزشی، کافه، مکان‌های همکاری و هم فکری را در اختیار پرسنل قرار می‌دهد. بدنه شیشه‌ای، و سفید ساختمان طوری طراحی شده تا دمای خورشید را کم‌تر جذب نموده و همچنین نور طبیعی را وارد ساختمان کند.

Samsung-Campus-NBBJ-6

رییس این ساختمان، مدیر اداره استراتژی فعلی سامسونگ، یانگ شان خواهد بود، شخصی که پیش از این اعلام نموده بود که سامسونگ نیاز به خلاقیت بیشتر در برخی از بازارها دارد.

Samsung-Campus-NBBJ-5

ساخت این بنا امسال آغاز می‌شود و انتظار می‌رود تا دو سال دیگر آماده بهره برداری شود.




موضوع مطلب :


عینک گوگل تا پایان سال 2013 و با قیمتی کمتر از 1500 دلار معرفی خواهد شد

بر اساس آخرین خبرها به نظر می‌رسد گوگل تصمیم دارد ایده جاه طلبانه خود یعنی رایانه پوشیدنی با نام «عینک گوگل» را بسیار سریع‌تر از پیش‌بینی ها به بازار فروش عرضه نماید. از طرفی گوگل نیز بیان کرده که امیدوار است نسخه «fully-polished» عینک برای فروش به مصرف کنندگان عادی تا پایان سال 2013 در دسترس قرار گیرد. قیمت این عینک کمتر از 1500 دلار خواهد.

 

این روشن ترین اظهار نظری است که گوگل در رابطه با زمان بندی ارائه سخت‌افزار محاسباتی نصب شده بر روی هدست معروف خود اعلام نموده است. این کمپانی بر اساس گزارشی که درفوریه 2012 (بهمن 90) به قلم نیک بیلتون در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد، پیشتر نیز پایان سال 2013 را برای فروش عمومی این محصول با قیمت گذاری معادل قیمت گوشی‌های هوشمند فعلی بیان کرده بود. سپس در اوایل تابستان 2012 ، سرگی برین، یکی از مؤسسان گوگل، پیشنهاد داد که جدول زمان بندی ارائه این محصول برای توسعه دهندگان و مصرف کنندگان به گونه‌ای تنظیم شود که عینک گوگل در سال 2014 در دستان عموم مصرف کنندگان قرار گیرد.

در این زمان، یکی از مقامات گوگل به طور مستقیم به هدف گذاری پایان سال از سوی این کمپانی برای تاریخ انتشار اشاره کرد. گوگل اخیراً تصاویری از عینک خود را برای طیف عظیمی از مخاطبانش (و نه فقط برای توسعه دهندگان فرآیند برنامه) منتشر نموده است که نشان می‌دهد احتمالاً همه چیز با سرعتی بیشتر از انتظارات قبلی این کمپانی پیش می رود. این عینک با آیفون و گوشی ها اندرویدی نیز سازگار است.

به نظر می‌رسد سال جاری یک سال رویایی برای گوگل و محصولاتش باشد. این کمپانی، در کنار سرویس‌های بزرگ تحت وب و سیستم عامل اندروید، قصد دارد در سال 2013 پای خود را در بازار سخت‌افزار نیز محکم کند. چندی پیش شاهد ارائه کروم‌بوکی تماما گوگلی به نام پیکسل بودیم و تا پایان سال حداقل دو محصول مهم سخت‌افزاری دیگر، یعنی XPhone و عینک گوگل نیز از این کمپانی بزرگ ارائه خواهد شد.




موضوع مطلب :


چهارشنبه 91 اسفند 16 :: 8:30 عصر :: نویسنده : Admin
نگاهی از نزدیک به عینک گوگل

عینک گوگل هر روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود؛ گجتی از نسل آینده که قرار است در رنگ‌بندی‌های جذابی چون قرمز، خاکستری، آبی، سفید و مشکی برای انواع سلیقه‌ها ارائه شود و قابلیت‌های نوآورانه‌ای برای گیک‌های سراسر جهان به ارمغان آورد. هفته گذشته در خلال مراسم جذاب تعیین جایزه‌ی علمی لایف ساینس (Life Sciences Award)، سرگئی برین مؤسس شرکت گوگل در این جلسه شرکت و با آن عینک گوگلی که بر سر داشت، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

در حالی که مراسم ویژه‌ی تعیین جایزه‌ی علمی لایف ساینس با حضور چهره‌های برجسته‌ای چون مارک زاکربرگ‌، مدیر فیس‌بوک و یوری میلنر، سرمایه‌گذار و میلیاردر معروف در جریان بود و بحث‌های سازنده‌ای پیرامون جایزه علمی جدیدی که از نظر مادی ارزنده‌تر از جایزه‌ی نوبل پزشکی است، مطرح گردیده بود، به ناگاه با ورود سرگئی برین، نگاه نافذ دوربین‌ها به سوی وی و گجتی که بر سر داشت متمرکز شد. او که ریاست بخش پروژه‌های ویژه‌ی گوگل را بر عهده دارد، کوشید تا همچنان آرام و بی‌تفاوت بوده و با رفتاری عادی، راحت در صندلی خود در ردیف نخست تکیه دهد. اما سایر دوستان و دیگر مدیرانی که کنجکاوانه، سر برگرداندند تا او را با عینک گوگل ببینند، مجالی به او نمی‌دادند!

google-glass-view-brin-3

ابزار تازه‌ی واقعیت مجازی گوگل که عینک گوگل (Google Glass) نام دارد، موجب برانگیخته شدن حس کنجکاوی در عموم مردم و صاحب‌نظران، به خصوص مرد شماره‌ی یک فیس‌بوک یعنی مارک زاکربرگ شده است. این در حالی است که بسیاری معتقدند عینک گوگل می‌تواند همچون ظهور گوشی آیفون یا تبلت آی‌پد، تحولی شگرف در حوزه‌ی فناوری به پا کرده و نقطه‌ی عطفی را در این صنعت پدید آورد؛ موضوعی که درست عقیده‌ی سرگئی برین است.

google-glass-view-brin-1وی در این رابطه به خبرنگار نشریه اقتصادی فوربس (Forbes) ابراز داشته: «هدف غایی و نهایی ما از ساخت چنین گجتی همانا خلاصی از گوشی‌های تلفن همراه است، به گونه‌ای که دیگر افراد نیازی نداشته باشند گوشی خود را از جیبشان بیرون آورند»!

عینکی که وی بر سر داشت به رنگ خاکستری و دارای فریم فلزی نازک و نمایشگر مستطیلی خاصی بر روی چشم راستش بود. جالب اینکه، این نمایشگر شفاف قابلیت‌های فراوانی از ارسال و دریافت پیامک گرفته تا تصاویر، سرویس نقشه و غیره را ارائه می‌نمود. برین که سر ذوق آمده بود، در خلال مصاحبه عینک را بر روی سر خبرنگار فوربس گذاشته و آن را برای وی تنظیم می‌کند. در ادامه تجربیات این خبرنگار فوربس را از اولین لحظات کار با عینک گوگل می‌خوانید:

در حالی که در نخستین تبلیغات عینک گوگل، آمده بود این گجت محصولی تازه‌ است که قابلیت ارائه واقعیت مجازی و رابط کاربر را در بستری پوشیدنی عرضه خواهد کرد، تجربه‌ای که شخصاً از این محصول داشتم تنها نمایشگر شفافی بود که در گوشه‌ی سمت راست چشمم قرار داشت و در برابر دستورات صوتی کاربر عکس‌العمل خوبی نشان می‌داد.

google-glass-view-brin-2

پیش از آنکه موفق شوم چند و چون این محصول را به طور کامل بررسی کنم، برین دست چپش را بر روی قسمت ضخیم‌تر عینک قرار داد و قابلیت‌های متنوع آن را به من نشان داد. از گشت و گذار در بین قرارهای کاری وی گرفته تا یادآوری‌های هفتگی و تصاویری که همان روز گرفته بود یا فیلم ویدئویی [کاری] که خیلی ظریف و به صورت شفاف نمایش داده می‌شد. به گونه‌ای که می‌توانستم تصویر محیط اطراف را از پس عکس‌ها و فیلم نیز ببینم. برین حتی عینک مخصوصش را با صدای خود آزمایش کرد و به گجت دستور داد تا مسیر بازگشت به خانه را نمایش دهد. و بلافاصله یک مسیر 41 دقیقه‌ای که از بزرگراه به منزل وی ختم می‌شد، در نمایشگر شفاف عینک به نمایش درآمد. و نهایتاً بعد از این آزمایش پنج دقیقه‌ای عینک را به وی بازگرداندنم.

برین همچنین متذکر شده که هر روز در کار با این عینک موارد تازه‌ای را فراگرفته است. حتی روزی که با داشتن این گجت بر روی سر به متروی نیویورک رفته و عکس‌العمل‌های جالب مردم را از نزدیک مشاهده کرده، نیز برای وی خاطره انگیز بود. رویدادی که پیش‌تر تصاویر زیادی از آن در سطح اینترنت پخش شد.

google-glass-view-brin-5

این گجت آینده هم‌کنون تنها به تعداد معدودی از کارکنان گوگل برای آزمایش داده شده و در ماه‌های دیگر تکمیل شده و در اختیار توسعه‌دهندگان نیز قرار خواهد گرفت. ماه گذشته گوگل اعلام کرد نخستین علاقه‌مندان به آزمایش این ابزار [از نزدیک] می‌توانند شانس خود را با ارسال تقاضایشان از طریق توئیتر یا حساب گوگل پلاس امتحان کنند. گفتنی است برندگان خوش اقبال این قرعه کشی می‌بایست مبلغ 1500 دلار ناقابل را به همراه مالیات و هزینه‌ی ایاب و ذهاب بپردازند تا در مراسم ویژه‌ای که در شهرهای نیویورک، سانفرانسیسکو و لوس‌آنجلس برگزار می‌شود آن را از نزدیک بیازمایند.




موضوع مطلب :


چهارشنبه 91 اسفند 16 :: 8:27 عصر :: نویسنده : Admin
پروژه گوگل گلاس
پروژه گوگل گلاس

به نظر می‌رسد، پروژه عینک گوگل (Google Glass)، تیم توسعه‌دهنده این دستگاه را حسابی به خود مشغول کرده است. غول جستجوی اینترنتی جهان در تلاش است تا کمبودها و نقص‌های این دستگاه را به خوبی رفع کند. روز گذشته، گوگل پتنتی را ثبت کرد که به کمک آن گوگل‌گلاس، صفحه‌کلیدی مجازی بر روی دستان شما می‌سازد.

با شروع پروژه گوگل‌گلاس، چالش‌های پیش روی توسعه‌دهندگان یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دادند. یکی از مشکلات اصلی، نحوه ارتباط کاربر با عینک بود. گوگل‌گلاس، یک میکروفون و کلیدی برای گرفتن عکس دارد. اما اگر کاربر در محیط پر سروصدا باشد چه؟ اگر قصد ارسال پیامی طولانی داشت چه؟ آیا راهی برای به کارگیری یک صفحه‌کلید وجود ندارد؟
بر اساس درخواست ثبت اختراعی که روز گذشته در اداره ثبت اختراعات و علایم تجاری ایالات متحده تکمیل شده، پاسخ این سؤال مثبت است. پتنت شماره 20130016070 تحت عنوان «روش‌ها و سیستم‌های به کارگیری دستگاه ورودی مجازی»، عینکی را نمایش می‌دهد که بر روی بازوی آن یک پروژکتور لیزری وجود دارد.

عینک، صفحه‌کلید را بر روی دست کاربر می‌تاباند و کاربر با حرکت دادن دست خود، قادر به لمس صفحه است.
در این پتنت توضیح داده شده که چگونه دوربین‌ عینک، حرکت‌های دست کاربر را تفسیر می‌کند. بر اساس این توضیح، کاربر می‌تواند با زدن بر روی صفحه‌کلید لیزری یا حرکت‌دادن دستان خود، اطلاعات را وارد نماید.
با این‌که این مورد، تنها یک پتنت محسوب شده و در آن توضیحی درباره نحوه ساخت و عملی شدن این ایده بیان نشده است، اما به خوبی نشان می‌دهد که مهندسان گوگل به سختی در حال تلاش برای حل مشکل ورود اطلاعات به عینک هستند.
درباره ساخت و تولید کامپیوترهای پوشیدنی چیزی شنیده‌اید؟ ابزارهایی که قرار است چیزی فراتر از کنترل صوتی باشند. کیبورد لیزری یکی از چیزهایی است که می‌تواند این نوع دستگاه‌ها را به مرحله تولید برساند.




موضوع مطلب :


سامسونگ اولین تیزر ویدئویی مربوط به گلکسی اس 4 را منتشر نمود

سامسونگ یک تیزر ویدئویی برای پرچمدار بعدی خود، یعنی گلکسی اس 4 منتشر نموده است. در این کلیپ هیچ ویژگی خاصی معرفی نمی‌گردد ولی تماشای آن خالی از لطف نیست.

در این کلیپ کودکی در قامت یک مدیر ارشد، این شانس را پیدا می‌کنند که نگاهی کوتاه به پرچمدار بعدی گوشی‌های اندرویدی سامسونگ که در داخل یک بسته مخصوص است، بیاندازد.

متاسفانه اگر به دنبال آن هستید که در این کلیپ ویدئویی اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 4 بیابید، باید بگوییم که ناامید خواهید شد. تمام آن چیزی که در این ویدئو دستگیرتان می‌شود این است که گلکسی بعدی در یک جعبه حدودا یک فوت در یک فوت جا می‌شود و البته شاید مثل آنچه در این کلیپ می‌بینید چنان بدرخشد که فضا را نورانی کند!

 

البته شایعاتی که درباره مشخصات این گوشی هوشمند اندرویدی وجود دارد، باعث می‌شود که واقعا این دستگاه بدرخشد! احتمالا گلکسی اس 4 مجهز به نمایشگر 4.99 اینچ Super AMOLED، یک تراشه جدید از سامسونگ به نام Exynos Octa، دو گیگابایت حافظه رم و یک دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود. چیزی که ما را ناامید کرده این است که تمام این ویژگی‌ها که نوید یک گوشی قدرتمند و عالی را می‌دهند، احتمالا در یک بدنه پلاستیکی عرضه خواهند شد. سامسونگ جزو معدود تولیدکنندگان تلفن‌های اندرویدی است که هنوز پرچمدار جدیدی را در سال 2013 ارائه ننموده است. به هر حال باید تا روز 24 اسفند منتظر باشیم و ببینیم سامسونگ گلکسی اس 4 در مقابل اچ‌تی‌سی وان، سونی اکسپریا Z، و ال‌جی اپتیموس جی پرو چه برگ برنده‌ای رو می‌کند.




موضوع مطلب :


< << 11 12 13 >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید