تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 22
  • بازدید دیروز: 12
  • کل بازدیدها: 132839



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 9:50 عصر :: نویسنده : Admin

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی با اشاره به فعالیت یک هکر جوان ایرانی نوشت که ای میلی از این هکر دریافت کرده و در آن این هکر ایرانی انگیزه ها و دلایل خود را برای هک کردن سایت های غربی و سرقت گواهی های امنیتی 531 سایت مشهور ارتباطی و امنیتی ، اعلام کرده است.

 

 

 

 

نیویورک تایمز می نویسد : این هکر ایرانی که در ای میلش خود را   هومودو هکر   معرفی کرده در پیغام خود نوشته است که دولت ایران حق دارد فعالیت های سایت هایی چون گوگل ، اسکایپ ، یاهو و… را کنترل و رصد کند.

به نوشته این روزنامه هکر ایرانی در پیغام خود نوشته است :‌” من همه اطلاعات رمز گذاری شده در اینترنت را باز می کنم و به دولتم این قدرت را می دهم تا همه آنها را کنترل کند.”

نیویورک تایمز می نویسد که این هکر ایرانی مدعی است که 21 سال دارد و مشغول تحصیل در رشته نرم افزار کامپیوتر است .

این روزنامه آمریکایی در ادامه به نقل از این هکر ایرانی می نویسد که او حامی حکومت ایران است و از دشمنان ایران بیزار است و به همین سبب فعالیت های خود را برای تحت کنترل درآوردن فعالیت های اینترنتی دشمنان ایران متمرکز کرده است.

نیویورک تایمز در ادامه با خطرناک خواندن اقدامات این هکر ایرانی وی را مسئول اصلی سرقت گواهی های 531 سایت مهم از جمله گوگل در اوایل ژوئن سال جاری میلادی دانسته است .

این روزنامه آمریکایی می نویسد که بر اساس تحقیقات انجام شده احتمالا این هومودوهکر از کامپیوتری در روسیه سایت ها را هک کرده است و این احتمال وجود دارد که وی در روسیه باشد یا اینکه در مکانی خارج از روسیه به صورت کنترل از راه دور از کامپیوتری در داخل روسیه استفاده کرده است ، اما بنا بر این گزارش برخی نیز اعتقاد دارند که وی اساسا نمی تواند یک مهندس کامپیوتر جوان ایرانی باشد.

 




موضوع مطلب :


بازی سازی رایانه ای به عنوان یک رشته دانشگاهی با تلاش بنیاد ملی بازی های رایانه ای در دفتر برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی به تصویب رسید.

 

سه رشته گرایش جدید به نامهای “کاردانی فنی بازی سازی رایانه ای”، “کاردانی فنی کارگردانی و طراحی بازیهای رایانه ای” و “کاردانی حرفه ای کارگردانی هنری بازیهای رایانه ای” در دفتر برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی به تصویب رسید.

براین اساس رشته گرایش های بازی سازی رایانه ای در قالب 72 واحد درسی و در مدت 4 ترم تحصیلی ارائه خواهد شد.

ایجاد اشتغال در بخش صنعت، تبدیل هنر صنعت بازی رایانه ای به یک فعالیت سود آور برای جامعه و تثبیت اقتدار فرهنگی ایران در راستای سند چشم انداز توسعه با توجه به پیشینه غنی فرهنگی اسلامی از اهداف اصلی راه اندازی این رشته گرایشهای جدید در سیستم آموزشی کشور است که تدوین سرفصل و برنامه های درسی آن با همکاری بنیاد ملی بازیهای رایانه ای صورت گرفته است.
 
بنیاد ملی بازی های رایانه ای برنامه های آموزشی خود را پیشتر با تاسیس انستیتو ملی بازی سازی به عنوان اولین مرکز تخصصی آموزش ساخت بازی در کشور، آغاز کرده بود.
برنامه ریزی برای ارتقای رشته های تحصیلی یاد شده به سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد در دستور کار بنیاد ملی بازی های رایانه ای قرار دارد.



موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 9:48 عصر :: نویسنده : Admin

مراسم رونمایی از شبکه اجتماعی محبان اهل بیت با نام هادی نت و نرم افزار چند رسانه ای طنز دفاع مقدس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد و وزیر ارشاد اولین پست رسمی این شبکه اجتماعی را ارسال کرد.

شبکه اجتماعی هادی نت در پی هتک حرمت به ساحت مقدس امام دهم شیعیان امام علی النقی و در راستای فرهنگسازی و شناخت بیشتر ائمه اطهار راه اندازی شد که ظهر امروز چهارشنبه سید محمد حسینی آن را به طور رسمی رونمایی کرد و خود به عضویت این شبکه درآمد.

وی در این مراسم با بیان اینکه شناسایی و شناخت سیره و سنت ائمه اطهار از الزاماتی است که ابزارهای فناوری می تواند به گسترش هر چه بیشتر آن کمک کند، اظهار داشت: ابعاد زندگی امام دهم شیعیان به دلیل جفاهایی که نسبت به ایشان صورت گرفته است و نیز حلقه های ارتباطی ایشان از جمله دلایلی است که معرفی امام هادی را بیش از پیش ضروری می کند.

وزیر ارشاد با تاکید بر اینکه باید در شبکه اجتماعی محبان اهل بیت به برخی شخصیت های هم عصر امام هادی از جمله حضرت عبدالعظیم حسینی، حسین ابن سعید اهوازی و فضل ابن شازان نیز توجه شود، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم که این شبکه اجتماعی به عنوان یک کار جمعی اندوخته های تمامی کاربران را عرضه کند. همچنین نظارت بر این شبکه از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که نسبت دادن هر حرف نازل و خرافاتی به این بزرگواران می تواند در تحریف مسائل دینی بکار برده شود.

شبکه اجتماعی هادی نت در هفته اول راه اندازی آزمایشی خود بالغ بر 3 هزار عضو به ثبت رساند که این کاربران 115 هزار و 397 مطلب ارسال و 6 میلیون و 400 پیام مبادله کردند.

مسئولان این شبکه اجتماعی از آمادگی برای ارائه خدمات به 10 میلیون کاربر به صورت همزمان در یک روز خبر دادند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با جمله “به پیروی از امام هادی (ع) و دیگر ائمه بزرگوار مباهات و افتخار می کنیم” اولین پست رسمی این سایت را ارسال کرد.

حسینی همچنین اظهار امیدواری کرد که با پیام های مبادله شده کاربران در این سایت بتوان کل صفحاتی که در موتور جستجوی گوگل به اهانت ائمه اطهار می پردازند پاکسازی و محتواهای محبان اهل بیت جایگزین آن شوند.

همچنین در این مراسم از نخستین نرم افزار چند رسانه ای طنز دفاع مقدس با نام “خندید و ماند” که شامل 640 مقاله ، 261 تصویر، 299 قطعه صوتی و 26 قطعه فیلم دفاع مقدس است رونمایی شد.

وزیر ارشاد همچنین مجتمع فرهنگی دیجیتال برج آزادی را که بر اساس تفاهم نامه وزارت فرهنگ و ارشاد با معاونت فناوری ریاست جمهوری در سال 89 منعقد شده بود به صورت رسمی رونمایی کرد.

این مجتمع امکان دسترسی مردم به محتواهای تولید شده در سطح کشور را از قبیل نرم افزار و بازیهای رایانه ای ممکن می کند.

همچنین در این مجتمع فرهنگی که در داخل برج آزادی راه اندازی شده است، بخشی برای استفاده از بازیهای رایانه ای تولید شده ایرانی و نیز بخش اینترنت تعبیه شده و همچنین دوره های آموزشی مرتبط با ابزارهای فناوری های نوین با رویکرد بومی در این مرکز برگزار می شود.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 9:47 عصر :: نویسنده : Admin

شرکتی تایوانی با بهره بردن از فناوری‌های جدیدی که برای ساخت نمایشگر ارائه شده‌است، نمونه‌ای اولیه از موبایلی نامرئی، یا تمام شیشه‌ای را عرضه کرده است.

به نقل از دیسکاوری نیوز، شرکتی به نام پلی‌ترون تکنولوژی، گوشی جدیدی را رونمایی کرده‌است که تقریبا نامرئی است، زیرا قطعات الکترونیکی ریزتر از آن هستند که بتوان آنها را به سادگی دید. مدارهای این گوشی از سیم‌پیچ‌هایی با سیم‌های بسیار باریک تشکیل شده‌اند که در میان دو لایه‌شیشه‌ای قرار گرفته‌اند.

رونمایی از اولین موبایل نامرئی جهان + عکس

شرکت پلی‌ترون در زمینه ساخت نمایشگرهای موبایل سابقه طولانی دارد و محصولی به نام شیشه خصوصی را وارد بازار کرده‌است. در این شیشه مولکول‌های کریستال مایع در زمان قطع جریان ترتیبی نامنظم دارند اما در زمان وصل شدن جریان برق،‌ مولکول‌ها مرتب شده و به نور اجازه عبور می‌دهند.

بر همین اساس، موبایل جدید تا زمانی که روشن باشد، نسبتا نامرئی خواهد بود. بنا به گفته پلی‌ترون تاکنون چندین شرکت نسبت به ابداع جدید این شرکت تایوانی توجه نشان داده‌اند. این موبایل هنوز در مراحل اولیه طراحی و ساخت است و علاوه بر این، بخش‌هایی از موبایل نیز نمی‌توانند نامرئی باشند که از آن جمله می‌توان به سیم‌کارت و باطری اشاره کرد. همچنین هنوز برای آن سیستم عاملی درنظر گرفته نشده است.

از سویی دیگر، گوشی نامرئی تمام شیشه‌ای باید از ماده‌ای ساخته شده‌باشد که در برابر ضربات مقاوم باشد. همچنین استفاده از گوشی موبایل نامرئی می‌تواند برای افرادی که در گم کردن گوشی خود تخصص دارند، چالش‌ برانگیز باشد.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 9:45 عصر :: نویسنده : Admin
این روبات نظافت کار مجهز به سنسورهایی است که مانع از افتادن روبات از لبه سطحی که در حال تمیز کردن آن است، می ‌شود.
ب یکی از ویژگی های طراحان بزرگ در دنیا این است که از هر موضوع به ظاهر بی ربطی، ایده گرفته و آنرا تبدیل به یک محصول خاص می کنند و این موضوع در بین طراحان سخت افزارهای رایانه ای به یک رویه جالب تبدیل شده است.

یکی از تولیدات اخیر که نشات گرفته از همین ایده پردازی جالب طراحان است، ساخت یک روبات کوچک است که استفاده جالبی دارد. این روبات بسیار کوچک و با مزه‌ می‌تواند به صورت خودکار صفحه‌ نمایش تبلت، موبایل و آی‌ پد را در مدت کوتاهی بسیار تمیز کند.


ایده این روبات پر مصرف، از ماهی هایی که در آکواریوم های خانگی وجود دارند و آنها را اصطلاحا لجن خوار می نامند گرفته شده و این محصول که اندازه آن 67 × 73 × 38 میلی ‌متر بوده و تنها 82 گرم وزن دارد، تنها با یک عدد باتری AA کار می‌ کند.

این روبات نظافت کار همچنین مجهز به سنسورهایی است که مانع از افتادن روبات از لبه سطحی که در حال تمیز کردن آن است، می ‌شود.

بر اساس اعلام شرکت عرضه کننده این محصول، این روبات فقط  17 دلار قیمت دارد و برای انجام ماموریت خود  چهار دقیقه برای تمیز کردن سطح گوشی موبایل و 8 دقیقه برای تبلت زمان نیاز دارد.



موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 9:44 عصر :: نویسنده : Admin
برنامه های مختلفی برای تلفن همراه وجود دارد که در این مطلب برخی از مهمترین آن ها از جمله نرم افزارهای امنیتی را برای شما آماده کرده ایم.
آندروید یکی از سیستم های پرطرفدار در تمام دنیا است و رقیب اصلی آی او اس اپل شناخته می شود. این سیستم عامل نرم افزارهای کاربردی بسیاری دارد. این برنامه ها می تواند در زمان های مختلف به کمک شما آیند.


چند هفته ای است که برنامه های مختلف از سیستم عامل های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم. شما می توانید به این برنامه ها از اینجا دسترسی داشته باشید. همچنین این هفته تنها برنامه هایی که افراد زیادی درخواست کرده بودند را برای شما قرار داده ایم.

امنیت موبایلتان را افزایش دهید



برنامه های مختلفی روزانه برای آندروید ارائه می شود که این باعث می شود تا درصد خطر برای ویروس بیشتر شود و شما نیاز به یک محافظ خواهید داشت.برنامه Zoner Mobile Security یکی از نگاهبانان قدرتمند تحت اندروید می باشد که قادر است دستگاه شما را در برابر حملات و تهدید های مختلف ایمن سازد . این اپلیکیشن دارای قابلیت های متفاوتی می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم :

 - توانایی شناسایی تبلیغات های اسپم
- امکان گرفتن بک آپ ( و بازگردانی ) اس ام اس ها و لیست تماس ها
- بلوک کردن تماس ها و پیامک های دریافتی
- قفل والدین
- مدیریت وظایف ( Task Manager )
- نمایشگر سطح دسترسی

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

باتری تلفن تان را نجات دهید



استفاده زیاد از باتری تلفن همراه و کم آمدن شارژ یکی از مشکلاتی است که بسیاری را کاربران با آن رو برو هستند.برنامهDeep Sleep Battery Saver Pro به شما یاری می رساند تا فعالیت این نرم افزار ها را متوقف کنید. برنامه فوق همچنین به شما امکان می دهد که نور صفحه نمایش را تنظیم کنید ویا فقط در ساعاتی از روز در حساب کاربری امیل تان آن باشید.

-  5 پروفایل ویژه برای کنترل هرچه بیشتر تلفن همراه
- سفارشی سازی پروفایل ها
- امکان خاموش کردن صفحه نمایش در طول روز
- به زبان انگلیسی اجرا می شود

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

سی پی یو را با دقت محافظت کنید



نرم افزار CPU Control با بهره گیری از یک طراحی جالب قادر اطلاعات جامه ای در مورد سخت افزار های اسمارت فونتان در اختیار شما قرار می دهد.افزون براین برنامه فوق فقط بر روی اسمارت فون هایی اجرا می شود که از oc(نمایش دهنده فرکانس)و UV(نمایش دهنده ولتاژ)پیشتیبانی کند.

- امکان تنظیم فرکانس پیشینه و کمینه
- امکان تنظیم  Governor
- نمایش OC به صورت متحرک و لایو (برای کرنل های که از آن پشتیبانی می کند)
- پروفایل حرفه ای برای کنترل بیشتر کاربر از قبیل:پروفایل فشار ،شارژ باتری و نمایشگر خاموش
- ویجت ویژه نرم افزار
- امکان نمایش اطلاعات مربوط CPU

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

انگلیسی تان را با این برنامه قوی کنید



برنامه Practice English Grammar با استفاده از روش های جدید در نظر دارد گرامر های زبان انگلیسی را در سطح مبتدی به شما آموزش دهد. دارا بودن بیش از 500سوال در 16 موضوع گرامری به شما در افزایش مهارتان در زبان انگلیسیی یاری می رساند.

- گرامر های موجود در برنامه :افعال مودال،زمان حال ساده،صفت،ضمیر و گذشته ساده و…
- آرمون های هدفدار برای هر مبحث
- نمایش آمار آزمون ها
- امکان به روز رسانی برنامه

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 3:52 عصر :: نویسنده : Admin

تیم Google Play در هفته? آخر سال 2012، برنامه‌های مورد علاقه? یک سال گذشته? خود را در زمینه‌های اپلیکیشن، بازی، کتاب، موسیقی و فیلم معرفی‌ کرد.

اما ما برای راحتی‌ کار شما، لیستی‌ از بهترین بهترین‌ها در سال 2012 را در زمینه‌های اپلیکیشن و بازی‌های آندرویدی، به همراه لینک دانلود آنها از Google Play و توضیح مختصری درباره? آن برنامه فراهم کردیم.

بهترین بهترین‌ها از نگاه Google Play در سال 2012

Google Play



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 3:50 عصر :: نویسنده : Admin

یکی از درگیری هایی که دنیای تلفن همراه هوشمند برای کاربرانش به همراه دارد، بحث امنیت است! چرا که تلفن همراه هوشمند دیگر یک تلفن همراه معمولی نسیت که امنیتی ترین بخش آن شماره تماس ها و پیام کوتاه باشد، حالا بسیاری از برنامه ها،‌اکانت های ایمیل، شبکه های اجتماعی و بسیاری دیگر بر روی یک تلفن همراه هوشمند متمرکز است و کاربرانی که همیشه نگران این هستند زمانی که از تلفن همراهشان دور هستند چه کسی تلاش کرده است وارد منو های تلفن همراهشان شود!

اگر گجت شما آندرویدی است و دوربین جلو دارد، از این لحظه این مشکل خود را حل شده بدانید چرا که اپلیکیشنی که پیش روی شماست و تا دقایقی دیگر دانلود خواهید نمود، زمانی که فردی تلاش کند تا رمز تلفن همراه شما را بگشاید از آن عکس گرفته و در اولین باری که شما به آن مراجعه می کنید و می خواهید وارد منو شوید، تصویر را برایتان به نمایش در می آورد، اما یک امکان جالب دیگر هم در این اپلیکیشن وجود دارد، شما می توانید تنظیم کنید زمانی که بیش از سه مرتیه تلاش برای وارد کردن رمز و ورود به منو تلفن همراه به اشتباه صورت گرفت، تلفن به صورت اتوماتیک شروع به زنگ زدن نماید و شما اگر در شعاع صوتی نزدیک هستید با شنیدن زنگ تلفن همراه به آن مراجعه کنید.

راهکاری بسیار مطلوب برای مواجه با دوستان کمی کنجکاو می تواند این اپلیکیشن دوست داشتنی باشد،‌ Hidden Eye چشمان مخفی شماست در زمانیکه خودتان حضور فیزیکی ندارید. این اپلیکیشن را می توانید از بازار اندروید  دانلود و نصب نمایید. پس از نصب وارد اپلیکیشن شده تنظیمات را انجام دهید و فعال سازی را فراموش نکنید.

چه کسی سعی کرده است وارد موبایلتان شود؟!

افراد کنجکاو که تمایل به تجسس در تلفن همراهتان دارند را بشناسید!

لینک دانلود از بازارا آندروید




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 3:50 عصر :: نویسنده : Admin

آیا شما هم به بازی های هیجان انگیز جنگی علاقه مند هستید؟! نظرتان راجع به تجربه هیجان با تلفن همراه هوشمند اندرویدیتان چیست؟! امروز به معرفی یک بازی حرفه ای می پردازیم که با آن شما به قلب یک دفاع مدرن و هیجان انگیز ورود می نمایید، به عنوان یک سرباز به همراه پیچیده ترین و قدرتمندترین سلاح های مدرن و روز از خودتان دفاع خواهید نمود.

به قلب یک بازی هیجان انگیز شیرجه بزنید! The Last defender

بازی هیجان انگیز جنگی Last defender

45 ماموریت در سه منطقه جغرافیایی  با شرایط آب و هوایی متفاوت، 29 چالش که هرکدام سه مرحله دشوار را بهمراه دارد، 8 نوع مختلف دشمن از جمله IFv، تانک، جت و .. در کنار موارد دیگری از این دست در انتظار شما هستند، از لینک زیر می توانید به صورت رایگان این بازی را دانلود نمایید.

به قلب یک بازی هیجان انگیز شیرجه بزنید! The Last defender

Last Defender

لینک دانلود از بازار اندروید 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 3:49 عصر :: نویسنده : Admin

بازی Grand Theft Auto یا همان اتومبیل دزدی بزرگ که با اسم مخفف GTA  طرفداران بسیاری در دنیای بازی های رایانه ای دارد و به نوعی در میان بازی ها برجسته خود را نشان می دهد، می خواهد همچنان بر بالای دنیای بازی های تلفن همراه قرار گیرد و برای رسیدن به این مهم پشتیبانی از نسخه تلفن همراه این بازی را نیز بر عهده گرفته است. سال گذشته ما شاهد این بودیم GTA III به تلفن همراه رسید و نسخه تلفن همراه آن برای طرفداران بسیار مهیج بود. و حالا نسخه VICE CITY یا به عبارتی شهر گناه همان مسیر را طی می کند تا وارد اپلیکیشن های بازی آندروید و iOS اپل شود.

GTA اعلام کرد بازی شهر گناه به زودی برای iOS و آندروید

Vice City GTA به زودی بر روی iOS و آندروید

جزئیات کاملی در این خصوص منتشر نشده است اما چیزی که مطرح شده است، خبر از انتشار این نسخه تا اواخر پاییز سال جاری میلادی یعنی نزدیک به دو ماه دیگر می دهد. رزولوشن بالای تصاویر و برخی ویژگی های خاص برای نسخه آندروید و iOS از توضیحات تکمیلی منتشر شده در خصوص این بازی مهیج بوده است،‌ باید منتظر ماند تا VICE CITY جی تی ای را در تلفن همراه هوشمند تجربه کرد! تصورش هم به نظر جالب می آید!




موضوع مطلب : GTA , GTA شهر گناه به زودی برای iOS و آندروید , GTA برای iOS و آندروید


< 1 2 3 4 5 >> >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید