تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 15
  • بازدید دیروز: 12
  • کل بازدیدها: 132832



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 3:6 عصر :: نویسنده : Admin

سونی! برندی که در بازار تلفن همراه ما به عنوان فروشنده حداقل بسیار این روزها از آن می شنویم! کاربران بسیاری محور سوالاتشان به سمت مدل های مختلف سونی سوق داده شده است و اطلاعاتی که در روز با آنها درگیر هستیم، امروز به تفاوت این دو ابر قدرت سونی Sony Xperia T و Sony Xperia TX پرداخته ایم:

این دو تلفن همراه سونی در ماه آگوست سال 2012 میلادی معرفی شدند، البته زمان ورود به بازار ایران را باید دسامبر 2012 دانست و بازخورد شکوفایی این دو مدل در بازار را در سهم سال 2013 سونی قرار داد. هر دو مدل از سیم کارت های میکرو پشتیبانی می کنند که در ایران سیم کارت های معمولی شما برای قرار گرفتن در خشاب سونی T و TX نیاز به پانچ شدن دارند.

صفحه نمایش هر دو مدل 4?55 اینچ است. اما از لحاظ وزنی سونی TX  با 127 گرم وزن دوازده گرم از سونی T سبک تر است. صفحه نمایش هر دو مدل مقاوم در برابر ضربه و شکست طراحی شده است. در خصوص حافظه داخلی، حافظه رام و پشتیبانی کارت حافظه شرایط مشابه ای دارند، حافظه داخلی 16 گیگا بایت، حافظه رام 1 گیگا بایت و هر دو مدل قابلیت اضافه کردن کارت حافظه را دارا می باشند. دوربین اصلی هر دو مدل 13 مگا پیکسل و دوربین دوم 1?3 مگاپیکسل می باشد. سیستم عامل آندروید 4?0?4 به هر دو مدل قدرت داده است و پردازنده دو هسته ای 1?5 گیگاهرتز از آن پشتیبانی می کند.

اما آنچه وجه تمایز این دو مدل محسوب می شود، جنبه های طراحی خارجی این دو مدل است، گرچه دو گروه طراح متفاوت بر روی این دو مدل فعالیت کردند. اما آنچه از شکل ظاهری بر می آید، سونی Xperia T را کمی مردانه تر و با تکنولوژی بیشتر نشان می دهد.

Sony TX چه تفاوتی با Sony T دارد؟

سونی XPERIA T

Sony TX چه تفاوتی با Sony T دارد؟

سونی Xperia TX

سونی Xperia TX ساختاری مشابه Samsung Galaxy SIII دارد، با بدنه ای کمی باریک تر و بلند تر و قسمت پشت  ظریف و مقعر نسبت به SIII می باشد. گرچه تنوع رنگ در هر دو مدل وجود دارد اما تنها Sony Xperia TX را می توانید در رنگ صورتی تجربه کنید و به طور کلی ما ظرافت Sony Xperia TX را به همتای مردانه ترش ترجیح می دهیم.

Sony TX چه تفاوتی با Sony T دارد؟

سونی XPERIA T

Sony TX چه تفاوتی با Sony T دارد؟

سونی Xperia TX

اما از همه جالب توجه تر تفاوت قیمتی این دو مدل در بازار ایران است که مدل TX در حدود قیمتی 1/675/000 هزار تومان و مدل T در رنج قیمتی 1/555/000 تومان به فروش می رسد.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 3:4 عصر :: نویسنده : Admin

شش قاب بسیار باریک برای آیفون

پیش از این چند خبر در خصوص قاب های متنوع آیفون در همین بلاگ داشتیم، کیف چرمی آیفون، ده قاب برای آیفون سفید، قاب های شیک Claw‌و Traveler و ده قاب جذاب آیفون 5  اما همانگونه که می دانید، آیفون به سبب داشتن کاربران خاص و علاقه مند همیشه ملزومات جانبی اینچنینی متفاوتی را به همراه دارد، این بار صحبت از باریکترین قاب های آیفون است، چیزی که شاید بسیاری از کاربران در مقابل قاب های قطور آن را ترجیح دهند در ادامه جرئیات بیشتر به همراه تصاویر ملاحظه خواهید نمود:

1? Case Zero 5

تنها 0?5 میلیمتر میزان ضخامت این قاب می باشد، به معنای واقعی باریک است و استفاده از مواد با دوام، آن را در شرایط مختلف مات و شفاف، براق و روشن و در طیف وسیعی از رنگ بندی ارائه می دهد.

مناسب برای: آیفون 4، 4S و آیفون 5

قیمت: 19?90 دلار

شش قاب بسیار باریک برای آیفون

قاب 0?5 میلیمتری آیفون

2? Shades

قاب فومی شکل، با خاصیت ارتجاعی لاستیکی و تنها با ضخامت 0?4 میلیمتر

مناسب برای: آیفون 3G و 3GS و 4 و 4S

قیمت:12?95 دلار

شش قاب بسیار باریک برای آیفون

قاب 0?4 میلیمتری با قابلیت ارتجاعی

3?  Desmay Slight

طیف وسیعی از رنگ های شفاف با ضخامت 0?35 میلیمتر و وزن کمتر از 4 گرم

مناسب برای: آیفون4,4S,5

قیمت: 19?99 دلار

شش قاب بسیار باریک برای آیفون

قاب آیفون با ضخامت 0?35 میلیمتر

4? Pinlo Slice 3

سه قطعه آیفون شما را پوشش می دهد با ضخامت 0?38 میلیمتر و وزن 4گرم

مناسب برای: آیفون4,4S,5

قیمت: 25?95 دلار

شش قاب بسیار باریک برای آیفون

سه قطعه یک قاب آیفون

5?  AViiQ Thin Series

سری تمام صاف و با ضخامت 0?7 میلیمتری قاب آیفون را به مجموعه خود اضافه کنید.

مناسب برای آیفون 5

قیمت: 19?99 دلار

شش قاب بسیار باریک برای آیفون

AViiQ Thin Series

6.  Incipio Feather

بسیار سبک و بسیار قوی، در عین حال نازک در حدود 1 میلیمتر

مناسب برای آیفون 5

قیمت:24?99 دلار

شش قاب بسیار باریک برای آیفون

قاب نازک و سبک و مقاوم آیفون

منبع: Mashable




موضوع مطلب : iPhone case, iphone slim case, قاب آیفون, قاب باریک آیفون, قاب نازک آیفون


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 3:1 عصر :: نویسنده : Admin

در این پست به بررسی قیمت محصولات اپل در دنیا به همراه پیشنهادات تخفیف مناسب می پردازیم، مقایسه ای که برای بسیاری از کاربران پیش از خرید وجود دارد این محصول اپل که در ایران با این قیمت ریالی خریداری می نمایم در دنیا به چه قیمتی است.

سایت Ebay که نیاز به معرفی ندارد از مشهور ترین فروشگاه های الکترونیکی دنیا با پیشنهادات تخفیف خوب برای محصولات روز بازار دنیا، اما این بار Ebay در تاریخ 24 ژانویه تخفیف روزانه خود را بر روی محصولات اپل قرار داد و تغییرات قیمت جالبی در این محصولات بوجود آمد.

قیمت محصولات اپل با تخفیف بر روی Ebay

تخفیف بر روی محصولات اپل

با آیفون 5 شروع می کنیم، بعد از تخفیف مدل 16 گیگ، آنلاک فکتوری با قیمت  624 دلار به فروش می رسد! اما iPad mini  و iPad 4 بیشتر مد نظر کاربران قرار گرفته است و در واقع بعد از کاهش قیمت با توجه به رنج قیمت کمتر از پانصد دلار و کاربری مناسبی که دارند. تمرکز بیشتری را به خود جلب نموده اند. این پست صرفا جهت اطلاع از قیمت های روز محصولات اپل در دنیا و با توجه به درخواست کاربران منتشر شده است.

منبع: 




موضوع مطلب : تخفیف محصولات اپل Apple


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 3:0 عصر :: نویسنده : Admin

کمپانی اچ تی سی در بازار این روزها بر روی نام Butterfly مانور خاصی می دهد، یک تلفن همراه هوشمند پنج اینچی که تمام آنچه همه دارند را یکجا در خود می بیند. صفحه نمایش حرفه ای Super LCD3 capacitive touchscreen, 16M colors در کنار رام 2 گیگا بایتی، حافظه داخلی 16 گیگا بایت و قابلیت افزودن کارت حافظه تا 32 گیگا بایت از توانایی های ذخیره و پردازش آن محسوب می شود.

دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین دوم 2?1 مگاپیکسل ویژگی های تصویر برداری خاص برترین های اسمارت فون را در این گجت نیز می توان یافت. سیستم عامل آندروید 4?1  با قابلیت بروزرسانی به 4?2، پردازنده چهارهسته ای 1?5 گیگاهرتز و کارت گرافیک آدرنو 320 مشخصات فنی این تلفن همراه هوشمند را تشکیل می دهند.

اما آنچه برای این تلفن همراه خلق شده است و آنرا متفاوت تر می نماید، ریموت کنترلی است که اچ تی سی برای کاربری ساده تر با اینگجت پنج اینچی پیش بینی کرده است. ریموت کنترل یه به عبارتی اچ تی سی کوچک از طریف بلوتوث به دستگاه اصلی متصل می شود و به شما امکان شماره گیری و برقراری تماس بدون خارج نمودن Butterfly از جیبتان را خواهد داد.

تجربه متفاوت HTC Butterfly  به همراه یک ریموت کنترل!

HTC BUTTERFLY در بازار ایران

این ریموت کنترل امکان به اشتراک گذاری تلفن همراه با دستگاه دیگر، را از طریق NFC برقرار می نماید، امکان مشاهده پیام ها، آلارم های تقویم و مواردی از این دست نیز مهیا خواهد بود. همچنین شما با این ریموت می توانید در منو های گوشی زمانی که تلفن همراه را به تلویزیون خود متصل نموده اید نیز وارد شوید.

تجربه متفاوت HTC Butterfly  به همراه یک ریموت کنترل!

ریموت کنترل اچ تی سی Butterfly

همچنین این ریموت امکان تصویر برداری را نیز با تلفن همراه به شما خواهد داد. اما متاسفانه هنوز خبر دقیقی از قیمت این لوازم جانبی Butterfly در دسترس نیست. اما همانگونه که از اخبار مختلف دریافته اید تلفن همراه هوشمند Butter fly در رنج قیمتی دو میلیون پانصد هزار تومان تا سه میلیون تومان در بازار ایران با توجه به وجود و یا عدم گارانتی و لوازم جانبی همراه به فروش می رسد.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 91 بهمن 26 :: 2:59 عصر :: نویسنده : Admin

 

همه آنچه در خصوص خرید هدفون باید بدانید!

سالهای بسیار قبل زمانی که هنوز واکمن اختراع نشده بود و انقلابی در راستای دستگاه های پخش کننده موسیقی با ابعاد کوچک بوجود نیامده بود، تقریبا پیش از سال 1980 میلادی، هدفون ها بسیار بزرگ و سنگین بودند، که همیشه در خانه اقامت داشت و برای گوش دادن به موسیقی های سیستم های LP به کار گرفته می شدند، دریافت صدا به طور مستقیم به گوش در آن زمان  با تکنولوژی های ساده تر میسر بود.

در این مقاله سعی شده است، انواع هدفون و نکاتی که در راستای خرید باید به آن توجه کنید مورد بررسی قرار گیرد، تا حداقل گستره انتخاب را با وجود تنوع محصولات برایتان کاهش دهد، شاید برای کاربری شما اصلا هدفون روی گوش مناسب نباشد و هدفونی که فضای داخلی گوش را می گیرد مناسب باشد، نظر شما چیست؟!

 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


Google Play
Google Play

تلفن‌هوشمند بدون اپلیکیشن، جذابیت زیادی ندارد. پر کردن تلفن‌هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما پیدا کردن اپلیکیشن‌های با کیفیت می‌تواند سخت و زمانبر باشد.

 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


با اپلیکیشن Hive Settings همه تنظیمات پرکاربرد اندروید را در صفحه اصلی گوشی خود قرار دهید

اپلیکیشن رایگان Hive Settings یک ویجت را در اختیار گوشی اندرویدی شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید تمام تنظیمات پرکاربرد خود را در یک صفحه در دسترس داشته باشید. در ادامه می‌توانید با ویژگی‌های این اپ آشنا شده و از طریق لینک گوگل پلی آن را دانلود نمایید.

بیشتر گوشی‌های اندرویدی با رابط‌های کاربری اختصاصی، یک ویجت یا نوار ابزاری در بخش اعلانات دارند که به شما این امکان را می‌دهد تا مثلا Wi-Fi، بلوتوث، سرویس‌های موقعیت‌یابی و حالت هواپیما (پرواز) را فعال یا غیرفعال کنید. اگر گوشی شما این ویژگی را ندارد، یا می‌خواهید به گزینه‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، Hive Settings یک اپ رایگان است که همه این تنظیمات را در یک صفحه قرار می‌دهد تا در صورت لزوم به به راحتی در دسترس باشند.

hive-settings-mid

این اپلیکیشن توسط یکی از اعضای انجمن XDA به نام Lucian ساخته شده که آن را به صورت رایگان منتشر نموده است. علاوه بر تنظیمات معمول که به آنها اشاره شد، Hive Settings به شما این امکان را می‌دهد که با یک اشاره، روشنایی نمایشگر، کنترل چرخش صفحه و تنظیمات دیتا 3G/4G را تغییر داد. همچنین این برنامه شامل یک بخش مدیریت اپلیکیشن نیز می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید به سرعت برنامه‌های کنونی خود را Uninstall کنید، از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید و یا به فایل APK آنها دسترسی پیدا کنید.

این اپلیکیشن در گوگل پلی در دسترس است و می‌توانید آن را از 1Mobile دانلود کنید.




موضوع مطلب : Hive Settings , نرم افزار اندروید


Amtel
Amtel

در تلفن اکسپریا Sola سونی زمانی که دست را برروی صفحه و با فاصله کم نسبت به نمایشگر قرار می‌دهید بدون نیاز به لمس صفحه می‌توانید لینک‌ یا تصاویر را در یک وب سایت انتخاب نمایید. حال براساس گزارش DDaily تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ نیز از امکانات مشابه برخوردار خواهد شد.

 

براساس گزارش DDaily پرچم‌دار 2013 سامسونگ، Galaxy S IV از کنترلر maXTouch S شرکت Atmel بهره خواهد برد که با ترکیب سیگنال‌های ورودی امکان هدایت سیستم‌عامل توسط حرکت انگشت در مقابل صفحه و بدون نیاز به لمس صفحه را میسر می‌کند.

ما هم مثل شما کنجکاو شده‌ایم تا بدانیم که این روش چطور به هدایت آسان‌تر سیستم کمک خواهد کرد، اما هنوز اطلاعات بیشتری در این باره در دسترس نیست. شاید از این روش برای پاسخ دادن به مکالمات یا موارد مشابه استفاده شود.

احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این فناوری و نحوه کارکرد آن در گلکسی اس 4 سامسونگ به بیرون درز خواهد کرد و تا پیش از معرفی رسمی این تلفن، با امکانات بیشتر آن آشنا خواهیم شد. ما هم در زومیت در حال تحقیق برروی فناوری maxTouch هستیم و به زودی مقاله ای در رابطه با آن منتشر خواهیم کرد.




موضوع مطلب : DDaily , maXTouch S , S4 , SamSUNG ,


Nokia
Nokia

نوکیا کماکان نسبت به فروش مال و اموال خود ادامه می‌دهد و این کمپانی که روزی سلطان بی مانند دنیای موبایل به شمار می‌رفت، پس از فروش دفتر اصلی خود به قیمت 170 میلیون یورو، حالا قصد دارد دفتر خود در اولو (Oulu) فنلاند را به قیمت 31.7 میلیون یورو حدود 42.5 میلیون دلار به فروش برساند. فروش مال و اموال یکی از راه‌هایی است که نوکیا برای خروج از بحران و بدست آوردن پول نقد بکار گرفته است.

 

نوکیا در گزارش سه ماهه آخر سال 2012 اعلام کرد که وضعیت پول نقد موجود در حساب‌های این شرکت بهبود یافته و آنها توانسته‌اند 800 میلیون یورو دیگر را به پول نقد خود اضافه کنند تا موجودی نقد این شرکت به 4.4 میلیارد یورو برسد.

دفتری که نوکیا اخیرا در فنلاند برای فروش آماده کرده دارای مساحت 37600 مترمربع و شامل 800 پارکینگ است. نوکیا قصد ندارد کل کمپ خود در این دفتر را تعطیل کند ولی نیمی از آن به مساحت 17,400 مترمربع را واگذار خواهد کرد.

نوکیا از زمانی که پلتفرم سیمبین را کنار گذاشت و به سمت سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت حرکت کرد نزدیک به 16 هزار کارمند خود را اخراج کرده است.




موضوع مطلب : دفتر نوکیا , فروشی , نوکیا , Nokia


سه شنبه 91 بهمن 24 :: 9:0 عصر :: نویسنده : Admin

در سال 2017 میلادی 2/5 میلیارد مشترک تلفن‌همراه روی کره زمین حاضر خواهند بود که این رقم در سال 2012 میلادی 3/4 میلیارد نفر بوده است.

پیش‌بینی 2/5 میلیارد مشترک تلفن‌همراه برای سال 2017



شرکت سیسکو بر پایه یک مطالعه جدید پیش‌بینی کرده است که ترافیک اطلاعاتی شبکه موبایلی جهان تا سال 2017 میلادی یعنی دو دوره زمانی 4 ساله 13 برابر رشد می‌کند. 


بر اساس بررسی جدید این شرکت، با رشد 13 برابری ترافیک اطلاعات شبکه موبایلی جهان طی 4 سال آینده حجم اطلاعات رد و بدل شده در این شبکه ماهانه به 2/11 اگزابایت(Exabyte) می‌رسد تا بر این اساس شاهد جابجایی سالانه 134 اگزابایت اطلاعات در سال 2017 میلادی باشیم. 

شرکت سیسکو اعلام کرده است که در سال 2017 میلادی 2/5 میلیارد مشترک تلفن‌همراه روی کره زمین حاضر خواهند بود که این رقم در سال 2012 میلادی 3/4 میلیارد نفر بوده است.

همچنین گزارش شده که در آن سال بیش از 10 میلیارد دستگاه موبایلی و ارتباط اینترنتی در سراسر جهان وجود خواهند داشت که 7/1 میلیارد دستگاه از آن‌ها برمبنای سیستم M2M فعالیت خواهند کرد.
لازم به ذکر است که در سال 2012 میلادی تنها 7 میلیارد دستگاه الکترونیکی همراه در جهان وجود داشته است. 

گفته شده است که میانگین سرعت اتصال به شبکه‌های موبایلی در این دوره زمانی از 5/0 مگابیت در ثانیه برای سال 2012 به 9/3 مگابیت در ثانیه برای سال 2017 افزایش خواهد یافت.
رشد سرعت اینترنت موبایلی در این دوره زمانی 7 برابر اعلام شده است. 

گفته شده است که در سال 2017 تصاویر ویدیویی موبایلی 66 درصد از تمام ترافیک اطلاعاتی شبکه موبایلی جهان را به خود اختصاص خواهند داد که این رقم در سال 2012 میلادی 51 درصد بوده است.




موضوع مطلب : Mobile , 2017 , پیش بینی


< << 6 7 8 9 >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید