تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 15
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 132902



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
یکشنبه 92 شهریور 3 :: 1:39 عصر :: نویسنده : Admin

 

Creative-Locker


گر از لاک اسکرین پیش فرض اندروید خود خسته شده اید چرا Creative Locker  را یک بار تجربه
 
نمی کنید ؟!
این نرم افزار می تواند با استفاده از طرح های زیبا و جذاب ، رنگ و لعابی نو به صفحه قفل

 اندروید شما بخشیده و آن را جذاب تر از همیشه کند .




ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 92 شهریور 3 :: 12:15 عصر :: نویسنده : Admin
گوشی جدید سونی که به خاطر صفحه 6.4 اینچی جز گروه فبلت ها قرار می گیرد، ضد آب بوده و علاوه بر آن طراحی بسیار باریک و سبک آن به شما اجازه می‌دهد تا از آن در هر زمان و در هر کجا لذت ببرید.

  این دستگاه نخستین تلفن هوشمند است که تاکنون در آن به منظور ارائ? تأثیرگزارترین تجرب? قابل تصور مشاهده، از نمایشگر TRILUMINOS™ Display برای موبایل با کیفیت Full HDکه از موتور پردازش تصویر X-Reality™ برای موبایل متعلق به Sony بهره می‌گیرد، استفاده شده است. علاوه بر این Xperia Z Ultra به منظور ارائ? تجرب? سرگرمی‌های متصل یکپارچه، عملکرد پیشروی باتری در صنعت تلفن همراه و سرعت باورنکردنی، به یک پردازشگر یکپارچ? 2.2 گیگاهرتزی Qualcomm® Snapdragon™ 800 با چهار هست? پردازنده، 4GLTE و HD voice مجهز شده است.
کالوم مک‌دوگال (Calum MacDougall)، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: "Xperia Z Ultra با داشتن دو ویژگی بزرگ‌ترین نمایشگر *Full HD و باریک‌ترین تلفن هوشمند در جهان از تمامی رقبا پیشی گرفته و هیجان‌انگیزترین انقلاب در دستگاه‌های سرگرمی تلفن هوشمند با نمایشگر بزرگ به شمار می‌رود. ما تاکنون بهترین‌های فن‌آوری و طراحی Sony را به طیفی از تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند ممتاز آورده‌ایم و اکنون این  ارائ? ممتاز را به بخش تلفن‌های هوشمند مجهز به نمایشگر بزرگ می‌آوریم و با این کار استاندارد جدیدی را وضع می‌کنیم تا سایرین از آن تبعیت کنند."



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


< 1 2

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید