تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 25
  • بازدید دیروز: 47
  • کل بازدیدها: 133066



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز

نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد، بیش از 90 درصد مسافران هوایی معتقدند فناوری در طول مسافرت به آن‌ها کمک می‌کند. اما با این وجود استفاده از گوشی‌های هوشمند برای دریافت خدمات مسافرتی هنوز به میزان کم اتفاق می‌افتد.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بررسی مرکز SITA نشان داد که در حال حاضر حدود سه‌چهارم مسافران هوایی گوشی هوشمند خود را در طول سفر حمل می‌کنند. اما با این وجود تنها تعداد کمی از آن‌ها از خدمات ویژه مسافرتی روی گوشی‌های هوشمند بهره می‌برند.
 
این مطالعه روی شش فرودگاه بزرگ و اصلی در سراسر جهان انجام شد و کارشناسان طی آن متوجه شدند که بیشتر مسافران آخرین فناوری‌ها و دستگاه‌های موبایلی پیشرفته را در اختیار دارند و کمترین بهره را در طول مسافرت‌های هوایی از این دستگاه‌ها می‌برند.
 
طبق نتایج این مطالعه کارشناسان اعلام کردند که هم‌اکنون حدود 40 درصد مردم در سراسر جهان گوشی هوشمند دارند و در مقابل 76 درصد مسافران هوایی صاحب گوشی هوشمند هستند.
 
اگرچه گوشی هوشمند ابزاری معمول برای غالب مسافران هوایی محسوب می‌شود، اما بررسی‌ها نشان داده است که تنها 5 درصد آن‌ها خدمات مسافرت‌های هوایی از جمله تایید بلیت هواپیما و رزرو بلیت را به کمک گوشی هوشمند خود انجام می دهند.




موضوع مطلب :



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید