تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 29
  • بازدید دیروز: 12
  • کل بازدیدها: 132846



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز

بر اساس آمار مطالعات اخیر Accenture کمپانی هایی مانند گوگل و اپل مراقب باشند، دو سوم از کاربران تلفن همراه و تبلت به سیستم عامل برندی که از آن استفاده می کنند وفاداری ندارند!

در حقیقت 24 درصد از کاربران یک سیستم عامل را تنها به پشتوانه اینکه در بازار مطرح است انتخاب می کنند، 23 درصد برای تجربه کاربری بهتر به سیستم عامل جدید سوییچ می کنند و 23 درصد کاربران سیستم عامل فعلی خود را به بهانه کسب سرویس و خدمات بهتر از دست می دهند.

66 درصد کاربران به سیستم عامل تلفن همراه و تبلت خود توجه ندارند!

آمار سوالاتی از کاربران در خصوص سیستم عامل تلفن همراه و تبلت

بهر حال این آمار و ارقام برای کمپانی هایی مانند گوگل و اپل بسیار نگران کننده و در عین حال برای سایر رقبا همچون مایکروسافت می تواند خبر خوبی باشد، Kumu Puri یکی از مدیران اصلی  Accenture می گوید: تحقیقات نشان داده است کاربران علاقه مند به کارکردن با سیستم عامل های مختلف را دارند و به طور عمومی نگرش کار کردن با یک پلت فرم را ندارند.

البته این موضوع تا حدودی شگفت انگیز است، زمانی که شما یک دستگاه اپل را خریداری می کنید و اپلیکیشن ها، موسیقی ها و سایر موارد اینچنین را در کنار آن خریداری می کنید، دور شدن از اپل برایتان به معنای ترک تمام محتوای گرانقیمت شماست و این با اکو سیستم که بعنوان یکی از توانمندی های تولید کنندگان تلفن همراه وجود دارد مغایرت دارد. همین امر به طور فزاینده ای برای دستگاه آندرویدی گوگل و خرید های بعدی از گوگل پلی نیز وجود دارد.

دلایل تغییر خیلی موارد ساده ای هستند، تجربه اینکه در طرف دیگر‌( در واقع در سیستم عامل دیگر) چه اتفاقی می افتند! کاهش هزینه، کاهش زحمت، بالا بردن امنیت، راحتی ارتباط دستگاه با سیستم دسکتاپ خانگ و مواردی اینچنینی است که برای مثال آندروید در کاهش هزینه به نوعی نظر کاربر را به خود جلب می کند و یا کاهش زحمت استفاده البته برای کاربران خارج از ایران را اپل رقم می زند به نوعی ارتباط مناسب تر با دسکتاپ را مایکروسافت برای کاربر مهیا می کند.

66 درصد کاربران به سیستم عامل تلفن همراه و تبلت خود توجه ندارند!

چه مواردی برای شما در هنگام خرید یک دستگاه الکترونیکی مهم است

البته این آمار در خصوص کاربرانی که به عنوان کاربر قوی در این نظر سنجی شناخته شده اند، متفاوت تر است این کاربران که معمولا دو دستگاه تلفن همراه داشته اند هر دو را با یک سیستم عامل یکسان استفاده کرده اند.

منبع: Venturebeat




موضوع مطلب :



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید