تصویر ثابت

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 35
  • کل بازدیدها: 132854



.: اخـبـار فـنـاوری .:
اطلاع رسانی جامع و حرفه‌ای و البته صحیح اخبار فناوری (IT)با نگاهی دقیق‌ و همه‌جانبه + پاسخ دادن به درخواست های شما بازدید کننده ی عزیز
یکشنبه 91 اسفند 20 :: 5:18 عصر :: نویسنده : Admin
یکی از برنامه‌نویسان سیستم عامل آندروید که از عملکرد گوگل طراح این سیستم عامل ناراضی است، اتحادیه‌ای به نام اتحادیه برنامه‌نویسان آندروید تاسیس کرده و از دیگر برنامه‌نویسان این سیستم عامل خواسته تا علیه گوگل اعتراض کنند.
جنگ گوگل و برنامه‌نویسان آندروید



وی معتقد است که نحوه مدیریت گوگل بر بازار آنلاین آندروید درست نیست و اقدامات این شرکت بر ضد افرادی است که برای کاربران آندروید نرم‌افزار و برنامه می‌نویسند. 

این افراد با راه اندازی یک وبلاگ اینترنتی از اینکه گوگل با برنامه‌نویسان آندروید مانند کشاورزان جزء در سیاره دیجیتال اختصاصیش برخورد می‌کند به شدت انتقاد کرده و هشدار داده‌اند که در صورت تداوم این وضعیت علاقه‌ای به همکاری با گوگل ندارند و این شرکت باید سیاست‌های منفعت طلبانه‌اش را در برخورد با برنامه‌نویسان ثالث تغییر دهد. 

آنها تهدید کرده‌اند که اگر گوگل سهم لازم را از سود فروش برنامه‌های طراحی شده توسط آنان پرداخت نکند، ترجیح می‌دهند برای پلاتفورم‌ها و سیستم عامل‌های دیگر همراه برنامه‌ریزی کنند و عطای همکاری با گوگل را به لقایش ببخشند. 

در حال حاضر گوگل بعد از کسر 32 درصد مالیات سود جزیی را از محل فروش هر برنامه به نرم‌افزارنویسان ثالث پرداخت می‌کند که این مساله موجب اعتراض گسترده آنان شده است. 

کارشناسان معتقدند این اقدامات گوگل به نفع دیگر شرکت‌های طراح سیستم‌های عامل مانند اپل، مایکروسافت و پالم تمام خواهد شد.




موضوع مطلب :



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید